BMW ima namen okrepiti lastne športne lastnosti naslednje serije 3 z namenom povečati globino ter celosten doseg svojih najbolj prodajanih avtomobilov. Prva različica bo tako M340i M Performance s pogonom na zadnja kolesa, ki bo opremljena s 3,0-litrskim vrstnim šestvaljnim bencinskim agregatom s 365 konjskimi močmi in dvema turbo polnilnikoma. Sledil ji bo M340d xDrive M Performance s štirikolesnim pogonom, ki naj bi prejel s turbino podprti 3,0-litrski vrstni šestvaljni dizelski motor s 324 konjskimi močmi.
Ključ do načrta širitve sedme generacije serije 3, ki naj bi se zgodila v naslednjem letu, je dodatek dveh novih M Performance modelov, ki ju poganja šestvaljni motor. V strategiji zrcaljenja, ki se izvaja pri najnovejši seriji 5, bodo nove različice M Performance na voljo kmalu po tem, ko bodo bolj popularne različice nove serije 3 že na voljo tako v limuzinski kot karavanski različici. Novi derivati bodo ponujeni bodisi kot bencinski bodisi kot dizelski in bodo premostili vrzel v naboru, ki trenutno obstaja med standardnimi šestvaljnimi modeli ter BMW M modelom M3. Novi modeli, zasnovani na seriji 3, bodo podobni Audiju S4 Quattro ter Mercedesu AMG C43 4Matic. Imeli bodo individualne stilske popravke, unikatno nastavitev šasije ter relativno visok nivo opreme. Poleg tega bodo tudi formirali osnovo za dvovratna modela M440i M Performance Coupe ter M440 d M Perfromance Coupe, ki bosta na tržišče prispela v letu 2020. Odločitev o uvedbi modela M340d xDrive M Performance modela je podkrepila načrte družbe BMW, da bi še naprej opremljala serijo 3 s celotnim rangom tri, štiri in 6 valjnimi dizelskimi motorji, klub čedalje tesnejši evropski zakonodaji o emisijah, vključno s spektrom regionalnih prepovedi za vstop dizelskih vozil v središča mest.
“Dizel je ključna sestavina naših prizadevanj za dosego podnebnih ciljev za leto 2020,” je dejal predsednik BMW Harald Krüger. “Zelo pomembno je, da izboljšamo splošno učinkovitost naših prihodnjih modelov.”
BMW si zelo prizadeva zagotovitev nove serije 3, pod internim imenom G20. Premore slogovno privlačnost, dinamične sposobnosti ter splošno tehnično moč, ki jo potrebuje za to, da si izbori dobiček, ki so ga dosegli njeni največji tekmeci v razredu; predvsem mislimo na Mercedes-Benz razreda C, ki so ga uradniki opisali kot očitno merilo. Prototipne limuzinske različice nove serije 3, ki so jih ulovili na cestnih preizkušnjah okrog BMW inženirskega sedeža v Münchnu, so pokazale, da bodo nadaljevale tradicijo razvojnih oblikovnih sprememb z izgledom, ki se močno opira na večjo serijo 5, vidni pa so tudi posamezni vplivi športnega terenca X2. Zasluge za dizajn novega modela ima bivši šef dizajna blagovne znamke BMW, g. Karim Habib, ki se je lani preselil k Infinitiju.
Kot prvi model serije 3, ki bo v celoti zasnovan v BMW vetrovnem tunelu v Münchnu, se G20 prav tako drži aerodinamične učinkovitosti serije; najbolj spolzki “telesni” slog naj bi imel uporni koeficient 0,22. Nova serija 3 je zrasla in napredovala v večini ključnih dimenzij. Zaenkrat še ni nič uradno, toda münchenski viri namigujejo, da je skupna dolžina večja za 60 mm do približno 4700 mm. Omenjeno je, da je približno 20 mm večja medosna razdalja, ki se je iz 2810 mm povečala na skoraj 2830 mm. Za primerjavo: trenutni razred C je dolg 4696 mm, njegova medosna razdalja pa znaša 2840 mm. Serija 3 temelji na najnovejši BMW platformi, imenovani CLAR (“Cluster Architecture”) z vzdolžno nameščenim motorjem. Uporabljajo jo vsi nedavni BMW modeli. V skladu z razvojem, ki je že viden v večji seriji 5, ima koristi od vrste pobud za zmanjšanje teže, vključno z večjo uporabo vroče oblikovanega jekla z visoko trdnostjo v strukturi glavne karoserije. Namen je zmanjšati že tako visoko konkurenčno maso današnjega modela šeste generacije za do 50 kilogramov, kljub večjim dimenzijam. Obseg prodaje serije 3 izključuje uporabo ogljikovih vlaken, zato tu ne bo prisotnih Carbon Core strukturnih razvojev, kot jih poznamo pri trenutni seriji 7.