In kje tiči razlog, da je ta BMW E30 M3 tako lepo ohranjen? Zgodba nas vodi k njegovemu lastniku gospodu Yan Wei Phinu, ki je ljubitelj bavarske znamke že vse od otroških let. Ko je odraščal si je obljubil, da bo trdo delal in si nekega dne prislužil enega bavarskih najboljših. Kljub prometni nesreči kot motorist v kateri je bil udeležen tudi BMW se mu znamka iz Münchna ni zamerila, kar dokazuje resnično ljubezen, saj je bil celo hospitaliziran zaradi zlomljene noge.
Wei Phin pa mora biti zelo odločen in priden delavec, saj je s svojim trdim delom lastnik že drugega vozila BMW. Sprva je vozil BMW E36 318i, ga kmalu prodal in kupil tega E30 M3.
Njegovo pozornost je avtomobil dobil po odkritju legendarne zgodovine v motošportu (Deutsche Tourenwagen Masters in European Touring Car Championship champion) in ob pridobivanju statusa legendarnega vozila. Prav tako si je vedno želel lastiti pravi BMW z oznako M, predvsem zaradi vseh inženirskih izboljšav, ki jih avtomobil prejme po obdelavi oddelka M.
Zadnj koloteki so vidno razširjeni, saj E30 M3 uporablja večje in širše pnevmatike, ki so primerne za dirkališče. Seveda je povsem spremenjena tudi aerodinamika vozila, ki skrbi za stabilnost vozila v zavojih in pri visokih hitrostih. Seveda pa sta nadgrajena tudi moč vozila in vodljivost, kot se za BMW M vozila spodobi.
Wei Phin je kupil avtomobil v občutno slabšem stanju kot ga lahko vidite na fotografijah. A kot velik ljubitelj in dober delavec se je lotil obsežne restavracije in mu povrnil prvoten izgled. A na žalost legendarnega M3 ne vozi veliko in ga zato označuje kot garažno kraljico. A kljub temu ostaja zelo ponosen lastnik, ki je neverjetno vesel, da si lahko lasti takšen izjemen avtomobil.
Mislite, da bi moral Wei Phin svojega E30 M3 uporabljati kot “pemandu harian” (vsakodnevno vozilo)?