Čas trenutnega modela serije 1 se počasi izteka, saj se že bliža prihod naslednje generacije.

BMW serije 1 je velik uspeh že vse od pričetka prodaje v letu 2004, s tretjo generacijo pa bo BMW pri svoji premium kombilimuzini uvedel obsežnejše spremembe. Malega novinca lahko pričakujemo konec prihodnjega leta, na trgu pa bo prisoten od začetka leta 2019. Glede na fotografije, ki jih razkrivamo se zdi da se oblikovno ne bo bistveno spremenil, saj je že sedaj zelo všečen. Obsežnejše spremembe bodo prisotne pod privlačnim zunanjim izgledom, kjer bo zadnji pogon nadomestila platforma, ki moč prenaša na sprednji kolesi, le-to pa uporabljajo že sodobna vozila MINI.

Seveda govorimo o platformi UKL, ki jo zaenkrat uporabljajo BMW X1 in vozila MINI. Na ta račun bo seveda nekoliko trpela dinamika vožnje, a je BMW prepričan, da bo več kupcev navdušenih nad praktičnostjo in učinkovitostjo nove generacije serije 1.

bmw-1-series-rendering (3)

Večja medosna razdalja in opustitev prenosa moči na zadnjo os bosta sprostila več prostora za potnike v zadnji sedežni vrsti, povečala pa se bo tudi prostornina prtljažnega prostora. Nova serija 1 bo najverjetneje tudi nekoliko višja in širša.

Pod karoserijo bo kar nekaj novosti, manjše spremembe pa bodo pri izgledu, ki ne bo revolucionaren. Tretja generacija bo bolj elegantna kot trenutni model; obline bodo bolj zaobljene, LED luči pa bodo nekoliko ožje in v sredini združene s tipičnimi bavarskimi ledvičkami, kot smo jih npr. videli pri novi seriji 5.

Nova platforma s seboj prinaša še eno veliko prednost – zmanjšanje teže. Najbolj razočarani bodo seveda ljubitelji klasičnih Bavarcev s pogonom na zadnji kolesi in šestvaljnim motorjem, saj bo tudi M (Performance) različica prenašala pogon na sprednjo os, UKL platforma pa je kompatibilna le s štirivaljnimi motorji. To pomeni, da bo naslednji najmočnejši predstavnik serije 1 (M140i) opustil mogočni šestvaljni motor in ga nadomestil s štirivaljnim. Močnejša različica pa bo imela še eno posebnost; moč se bo prenašala na vsa štiri kolesa po zaslugi štirikolesnega pogona xDrive. S tem bo serija 1 postala  direktna konkurenca modelom kot so Volkswagen Golf R, Mercedes-AMG A45 in Ford Focus RS.

bmw-1-series-rendering (2)

Tudi motorji bodo sposojeni iz modelov BMW X1 in MINI. Najšibkejša različica z oznako 116d bo pod pokrovom nosila 1,5-litrski trivaljni dizelski agregat, bencinska turbo različica trivaljnika pa naj bi dobila oznako 118i. Večji in močnejši 2,0-litrski štirivaljni dizelski ter bencinski motor bosta na voljo v modelih 120d in 120i.

Z naslednjo generacijo serije 1 BMW načrtuje tudi obsežnejšo uvedbo različic iPerformance. Serija 1 bo prejela nekoliko spremenjen pogonski sklop iz MINI Countryman Cooper E in se bo tako pridružila petim drugim priključnim hibridom iz vrst BMW iPerformance. Kombinacija 1,5-litrskega turbo motorja in majhnega električnega motorja bi morala poskrbeti za odlične rezultate: poraba – 1,8 l/100 km, izpusti emisij – pod 50g/km.

Seriji 1 bo sledila še serija 2 v kupejevski in kabriolet različici, prav tako pa jo bodo zajele spremembe prenosa moči na sprednja kolesa in druge novosti.

Kakšen se vam zdi prihajajoči malček na fotografijah?

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code