Zgodba o uspehu se je začela z dizajnom Karla Lagerfelda serije 7 (E32), kmalu pa sta mu sledila še dva modela.
Toda BMW L7 Karla Lagerfelda bo za vedno ostal v arhivu zgodovine. Karl Lagerfeld je bil eden najbolj ikoničnih in prepoznavnih modnih oblikovalcev 20. in 21. stoletja. Osredotočil se je na razkošje in modernost svoje umetnosti. Ta filozofija se je odrazila na njegovem bavarcu serije 7 (E38). Znana pod imenom L7, je bila raztegnjena limuzina serije 7 s skupno dolžino 131 palcev oziroma 332,7 centimetrov – kar je kar 10 centimetrov daljše od že precej dolge medosne razdalje pri 750iL.
E38 L7, izdelan leta 2000, je bil izdelan v seriji 899 kosov in je nosil zunanjo barvo Chestnut Brown Metallic v kombinaciji z Gold Orange Metallic. Notranjost Lagerfeldovega BMW-ja L7 je okrašena s čokoladno rjavim usnjem. Njegova edinstvenost poudarja šive. Lagerfeld je izbral kontrastno oranžno nit. Infotainment in komunikacijski sistem zadaj, ki je bil takrat najsodobnejši, je bil čisti luksuz in je poleg vgrajenega telefona vseboval tudi faks napravo, VHS predvajalnik ter hladilnik oziroma majhen sef.
Steklena plošča in težke zavese med prvo in drugo vrsto sedežev so poskrbele za večjo zasebnost zadaj. Lagerfeldov BMW L7 je imel tudi posebno oznako – oblikoval ga je sam lastnik Karl Lagerfeld – njegov podpis pa je okrašen v zlati barvi na lesenih vratih.
Pod pokrovom je E38 L7 imel 5,4-litrski V12 motor z 240 kilovati oziroma 326 »konji« in 490 Nm navora. Izredno dolga serija 7 je tehtala 2,2 tone, zato je do 100 km/h potrebovala 7 sekund. L7 je bil najboljši model serije E38 7 in je bil zasnovan za posebne stranko z nadstandardnimi zahtevami v vseh pogledih: od voznih lastnosti do luksuza in najsodobnejše tehnologije na svetu.
Trenutne fotografije so s Slovaške, kjer bo ta poseben Bavarec javnosti predstavljen v tamkajnšni galeriji na THE PRIVATE COLLECTION pod okriljem BMW.