Proizvodnja povsem nove serije 5 G30 je stekla lansko leto meseca oktobra, BMW pa je kljub temu še vedno izdeloval aktualno generacijo F10 M5.
S tem mesecem se zato ukinja proizvodnja modela F10 M5, saj morajo pripraviti prostor za novo, prihajajočo generacijo F90 M5, ki obljublja, da bo še hitrejša in bolj tehnološko dovršena kot predhodnica. Poslavljajoča se generacija bo kljub vsemu ostala v lepem spominu, saj nudi izjemno zmogljivost in občudovanja vredne vozne lastnosti.
Moč aktualne M5 F10 prihaja iz 4,4-litrskega V8 z dvema turbo puhaloma, kar mu pomaga razviti 560 konjskih moči. Omejena različica M5 30 Jahre je ponudila celo nekaj več moči, natančneje 600 konjskih moči, kar naj bi nova generacija F90 M5 v moči najverjetneje presegla.
Najverjetneje je BMW podaljšal proizvodnjo modela F10 M5 ravno zaradi dejstva, da se z njim poslavlja odlični 6-stopenjski ročni menjalnik, ki daje prava občutja BMW M vozil. Znano je namreč, da bo BMW F90 M5 na voljo le z samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom, kar najverjetneje povsem ukinja ročne menjalnike, vsaj pri modelu M5 in višje.
Boste pogrešali športno limuzino F10 M5 in njen ročni menjalnik?
Sploh si ne morem predstavljat, da bi tak avto moral šaltat ročno. Nikoli nikoli več ne grem na ročni menjalnik.