2019 BMW Z4 in 2020 Toyota Supra si delita enak B58 3.0 litrski šestvaljni pogonski agregat, ki v tem primeru pri 5.000 obratih na minuto proizvaja okroglih 340 konjskih moči, ter 500Nm navora že vse od 1.600 obratov na minuto.
Zaradi striktnih evropskih regulacij, ima ta različica B58 motorja že vgrajeni ottov filter trdih delcev, ki rezultira v nižji moči, saj bo BMW Z4 z enakim motorjem v Združenih državah Amerike proizvajal kar 382 konjskih moči. No teh 340 konjskih moči bo še vedno dovolj za pospešek do stotice v 4,3 sekunde, kar v območju tekmecev kot so Porsche Cayman S, Alpina A110 in seveda BMW Z4 M40i. Supra in Z4 si delita enak 8 stopenjski ZF menjalnik in avtomatsko zaporo diferenciala za primere, ko je ob izhodu iz zavoja moči enostavno preveč.
Z bavarskim brezstrešnim bratom, si delita tudi podvozje in vzmetenje, Suprina kupejevska oblika pa pomeni, da je šasija le te mnogo trša od BMW Z4 kar pomeni še več kontrole in preciznosti v zavojih. Šasija naj bi imela celo večjo vzvojno trdnost od slavnega Lexusa LFA. Medosna razdalja je kar 10 centimetrov krajša od sestrske Toyote GT86, kolotek pa je spredaj širši za 7,5, zadaj pa za 5 centimetrov, kar pomeni več stabilnosti in oprijema, ter mnogo športnejši in bolj jezen izgled.
19 palčna platišča so obuta v posebne Michelin Pilot Super Sport pnevmatike širine 255 milimetrov spredaj in 275 milimetrov zadaj, kar pomeni, da ni Supra zgolj bolj agresivnih proporcev, temveč skupno doda kar 20 centimetrov ‘gume’ več od modela GT86. Podobno kot BMW, bo tudi Toyota ponudila svojo različico M Performance programa, ki se bo tokrat imenoval TRD in bo vključeval množico zmogljivostnih in lepotnih dodatkov. Na cesti jo lahko pričakujemo proti koncu letošnjega poletja.