Na fotografijah lahko tako vidite zanimiv koncept po imenu BMW Z21 “Just 4/2”. BMW ga je javnosti pokazal na avtosalonu v Tokiju leta 1995. Za voznikom je bil nameščen štirivaljni motor motocikla BMW K 1100, ki je uspel razviti 100 konjskih moči, kar se morda sprva ne zdi veliko, a naj omenim, da je vozilo tehtalo le 550 kilogramov, kaj menite sedaj? Moč se je tipično za BMW vozila prenašala na zadnji kolesni par, kar omogoča bolj dinamično in zabavno vožnjo.
Ideja podjetja BMW je bila z modelom Z21 ustvariti zabaven dvosedežnik, ki bi bil namenjen zgolj uživanju, saj je brez nepotrebnih elementov. Gre za lahkega športnika, ki bi na obraze risal nasmehe brez da bi ob nakupu zanj odšteli pretirano veliko denarja.
Pri Z21 pa ni šlo zgolj za tipičnega kabrioleta. Filozofija za tem vozilom je bila izdelati tradicionalno športno in zmogljivo prevozno sredstvo z zadaj nameščenim motorjem in pogonom na zadnji kolesni par. Vse od odstranljivih vrat pa do minimalističnega prtljažnega prostora je BMW Z21 dokazoval, da je manj več.
Istočasno je želel BMW javnosti sporočiti, da ne potrebujemo mogočne konjenice, da se zabavamo – bistvo je, da je avtomobil lahek in tako vozno izjemen. BMW Z21 je zato prejel motor s 100 konjskimi močmi, ki jih je razvil štirivaljnik sposojen in motocikla K 1100. Sprva se številke niso zdele preveč vzpodbudne, a verjetno je bilo za volanom pol motocikla in pol avtomobila z le 550 kilogrami več kot dovolj zabave.
Ker je obnašanje vozila na cesti zanimalo tudi znamko BMW so se z njim tudi zapeljali. Za doseg 100 km/h je potreboval 6 sekunde, pospeševal pa je do najvišje hitrosti 180 km/h.
Štirikolesni motocikel Z21 je bil žal narejen le za zabavo in nikoli ni bilo namena, da bi ga izdelali tudi serijsko. A kljub vsemu je pri tem konceptu veliko stvari, ki so nam resnično všeč. Morda nekoliko odvrne le otročji nadimek “Just 4/2”.