Določene znamke od vsakega prodanega avtomobila prejmejo enormne zneske, po drugi strani pa so na trgu tudi znamke, ki lahko celo izgubljajo precejšnje količine denarja. V katero skupino spada bavarski BMW?
Nemškega profesorja ekonomije, Ferdinanda Dudenhöfferja je izredno zanimalo, katera prestižna znamka ima najvišje prihodke na prodano vozilo, zato je izvedel raziskavo ter s svetom delil zanimive rezultate.
Absolutni zmagovalec je italijanski Ferrari, ki je v prvi polovici letošnjega leta v povprečju za vsak prodan avtomobil prejel kar neverjetnih 69.000 evrov! To je izredno veliko denarja, a naj spomnimo, da je Ferrari eden najdražjih luksuznih avtomobilov, ki jih lahko kupi denar, z dragimi dodatki in personalizacijo vozila pa cena skoči visoko v nebo, prav tako pa se občutno zviša tudi prihodek proizvajalca.
Na drugem mestu je znamka Porsche, ki je v enakem obdobju v povprečju prejel 17.000 evrov. Razlika med znamkama Ferrari in Porsche je ogromna, a Porsche pač nudi bolj cenovno dostopna vozila, a je kljub temu med najboljšimi nemškimi produkti.
Nas pa seveda zanima predvsem koliko zaslužijo drugi nemški veljaki. Audi, BMW in Mercedes-Benz zaslužijo na prodano enoto okrog 3.000 evrov. Če znesek primerjamo s prej omenjenimi 69 tisočaki ali pa le 17 tisočaki je razlika precejšnja. Maserati se lahko pohvali z nekoliko višjim izkupičkom, 5.000 evri, Volvo pa za vsak prodan avtomobil prejme nekaj 100 evrov manj.
Znamka z najnižjim prihodkom na prodano enoto je Jaguar Land Rover, ki prejme le 800 evrov. Pa vendar bolje 800 evrov kot izguba denarja, kar se dogaja znamkama Tesla in Bentley. Ameriška Tesla je v prvi polovici leta 2018 izgubila kar 11.000 evrov na vsak prodan avtomobil, skupina VW pa je na račun Bentleya na prodan avtomobil izgubila kar 17.000 evrov. Navedena številke izgube pa seveda vključujejo tudi velike investicije, ki sta jih imeli podjetji.
Žal v raziskavo nista vključeni podjetji Lamborghini in Rolls-Royce, saj nista želeli deliti takšnih podatkov. So zneski tako vrtoglavi?