Bavarski prestižni križanec je prejel lepotno operacijo, s tem pa je postal bolj privlačen oziroma prebavljiv tudi za tiste, ki jim sicer zunanji izgled ni bil najbolj po godu. Za to preobrazbo je poskrbel švicarski predelovalec. Christoph Dähler je želel iz edinstvenega oblikovnega karakterja, ki ga X4 ponuja izvabiti nekaj posebnega, nekaj kar bo ljudi še bolj privlačilo, kljub posebni obliki vozila.
Predelovalec je zato nanj namestil zelo subtilen aerodinamični paket, ki vključuje sprednji spojler, zadnji velik spojler in nekaj drugih manjših dodatkov, ki bistveno ne odstopajo od originalnega izgleda BMWja X4. Celo Dählerjeva 20/21-palčna platišča niso tako zelo drugačna od tistih, ki jih na svoja vozila namešča BMW.
Tudi notranjost je bila nekoliko spremenjena, saj sta volanski obroč in centralna konzola obdana z alkantaro, na sredini armaturne plošče pa je nameščen še zaslon, ki vozniku prikazuje podatke o dinamiki in parametrih motorja.
Bistvo pa je očem nevidno in se skriva pod pokrovom motorja, kjer je Dähler še dodatno nadgradil mogočen motor, kise v X4 skriva pod oznako M40i. Gre za isto pogonsko enoto, ki jo nosi tudi M2, vendar v X4 M40i razvije 360 konjskih moči (10 KM manj kot v M2) in 465 Nm navora. Nadgradnja je moč povečala na 430 konjskih moči in 800 Nm navora, kar zadošča za pospešek velikega križanca do stotice v le 4,5 sekunde, impresivno pospeševanje pa se zaključi pri končni hitrosti 270 km/h. Če pa je 430 KM za kakšno stranko preveč Dähler ponuja še dve manj brutalni nadgradnji: 400 KM in 773 Nm navora ali 420 KM in 786 Nm navora. Naj omenim še dejstvo, da vse zgoraj omenjene nadgradnje še vedno spoštujejo standard Euro-6.
Da pa se 430 KM tudi vozi dovolj suvereno je bilo na avtomobil nameščeno novo športno vzmetenje, 8 batne zavore s kar 400mm diski in izpušni sistem s štirimi zaključki iz nerjavečega jekla.
Grdi raček se je očitno prelevil v mogočnega laboda!