Nekateri lastniki BMW E60 oziroma E61 M5 si ne želijo menjave za novejše modele vozil omenjene znamke in imajo za to izvrsten razlog. BMW E60/E61 ima pod pokrovom motorja nameščen velik 5,0-litrski V10 bencinski motor, ki v osnovi razvije 507 konsjkih moči in 520 nevtonmetrov navora. To je približno 100 konjev manj kot jih razvije najnovejši M5, ki pa ima sicer za dva valja manjši motor. Ampak za tiste, ki jim moč osnovne različice ne zadostuje, je tu predelovalska hiša G-Power. Le-ta bo v vaš primerek namestila kompresor, ki bo zagotovil, da bo motor razvil 690 konjskih moči in kar 680 nevtonmetrov navora. Predelava je namenjena tako limuzinski izvedenki E60 in karavanski E61, ter celo drugi generaciji modela M6. Slednji namreč uporablja enak 5,0-litrski V10 motor kot M5, v izdelavi pa je bil med letoma 2006 in 2010.
G-Power sicer ne navaja zmogljivosti po predelavi, a sama predelava stane nekoliko manj kot 17 tisoč evrov brez namestitve. Kupci lahko sicer izbirajo tudi med zmogljivimi izpušnimi sistemi in bolj pretočnimi katalizatorji. Sicer pa v njihovi ponudbi najdemo tudi predelavo, ki za enak model zagotavlja 987 konjskih moči in stane nekoliko manj kot 70 tisoč evrov. To je približno 10 tisoč evrov več kot stane novi BMW M2 v Sloveniji, a BMW E60/E61 potem razvije približno toliko moči kot prva generacija Bugatti Veyrona!