Hibridna vozila se dandanes pojavljajo že med vsemi proizvajalci, in BMW je le eden tistih, ki so se v to področje poglobili nekoliko bolj. S hitrimi napredki in novostmi ter zaostroževanju okoljevarstvene politike lahko pričakujemo, da bodo vsi modeli BMW družine v naslednjih letih prejeli tudi hibridno različico, kar pa pomeni, da jo bodo prejeli tudi člani BMW M divizije.
Platforma eDrive na visoko zmogljivih modelih? Po navedbah podpredsednika inženiringa, Dirka Hackerja je prihodnost napolnjena z elektriko. Napredna tehnologija ne bo le zmanjšala izpustov CO2, temveč bo tudi izboljšala porabo goriva in povzročila boljšo zmogljivost s hitrejšimi in odzivnejšimi pospeški, ki jih prinašajo izjemno močni električni motorji. “Na elektrifikacijo gledamo kot na nekaj neizogibnega; seveda pa je naš glavni namen še zmeraj izboljšanje zmogljivosti”, je povedal Hacker za AutoExpress.
Glavni razlog vpeljevanja električnega motorja ni vožnja izključno na njegov pogon, potencialne stranke zanima le izboljšanje zmogljivosti. Kaj pa popolnoma električni M? Možnost za kaj takšnega je zaenkrat izjemno nizka. Večja baterija pomeni več kilogramov – nekaj, kar ostaja glavni problem športnih vozil. BMW M vozila enostavno morajo ostati v pravem razmerju moči in zmogljivosti.