Danes ni več pomembno od kod izhajaš, saj komunikacija ne predstavlja več nikakršnih ovir. Kaj to pomeni za včasih zelo predvidljive znamke in kaj to pomeni za premium razred vozil? Južnokorejska KIA je zadnji, najnovejši rival bavarskemu podjetju, ki je v lanskem letu predstavil nov prototip športne limuzine, imenovane 2017 Kia GT Concept. Njen namen? Targetiranje kupcev BMW serije 3 limuzine in 4 Coupeja. KIA namerava začeti s proizvodnjo modela s kodnim imeno CK v mesecu maju 2017, letna izhod enot pa naj bi znašal okoli šestdeset tisoč vozil. Štirivratni model naj bi poleg bratov bavarskega srednjega razreda konkuriral tudi Audijevemu A5, pod pokrovom pa bo skrival 2.0, 2.2 in 3.0-litrski motor. Kot se spodobi za takšnega športnika, naj bi Kiina superlimuzina uporabljala pogon na zadnji kolesni par.
In pomislite dvakrat, če se posmehujete korejskemu vozilu, saj je Hyundai Motor Group, ki si lasti velik delež Kie, v letu 2014 zaposlil bivšjo vodjo inženirjev BMW M oddelka, Alberta Biermanna. Biermann je za bavarsko podjetje delal več kot tri desetletja, bil pa je tudi med glavnimi, ki so ustvarili trenutno generacijo BMW M3, M4 in M6. Kam je odšel? 57-letnik je bil za tem imenovan za vodjo testiranj vozil in razvoja visoko zmogljivih modelov pri korejskem podjetju. Vam je sedaj jasno, zakaj GT Concept predstavlja grožnjo za BMW?