Verjetno je vsem jasno, da sprednji pogon izgubi proti štirikolesnemu in zadnjemu, vsaj kar se tiče varnosti na cesti. Kakšen pa je boj med preostalima dvema? V primerjavi so izvedeni testi na hidravlični ploščadi, kjer vozilu odnaša zadnji del, slalomu na drseči podlagi in vožnji preko spolzkega ovinka pri visoki hitrosti.
Štirikolesni pogon je prepričljivo najbolj zanesliv, vendar ga v vsakodnevnih razmerah modernega sveta enostavno ne potrebujemo dovolj, da bi se zanj odločili vsi. Je pogon na zadnji kolesni par najboljša rešitev? Zakaj bi se odločili za Megana RS s pogonom na sprednji kolesni par?
Tudi sami smo ga vozili in imamo za vas enostaven odgovor: v razmerju cene, zmogljivosti in užitka v vožnji nadvlada nad serijo 1 in Imprezo in je po našem mnenju zmagovalec med preizkušeno trojico. Več o izkušnjah z Meganom RS Trophy si lahko preberete v članku naših novinarskih kolegov iz Avto Finance.
Kljub različnim motorjem in njihovi zmogljivosti ter različnim pnevmatikam je test še zmeraj zanimiv in vreden ogleda.