Svetovni predelovalci, imajo zaradi povpraševanja po lažji, hitrejši različici M2 prednost, preden na ceste zapelje tovarniški M2 CS in lahko tako ponudijo svojim strankam z globokimi žepi, točno to kar hočejo. Eden od ‘tunerjev’ z imenom ‘Lightweight’ se je odločil, da si vzame svoj kos pogače in se stvari lotil zelo resno. Kot že samo ime podjetja pove, je fokus njihovih predelav predvsem na zmanjšanju teže. Na tem konkretnem projektu so si zadali cilj, da bo končna teža avtomobila pod 1.400 kilogrami, kar jim je tudi uspelo. BMW M2 CSR, kakor ga imenujejo, tehta le 1.371 kilogramov, zahvaljujoč množici lahkih komponent in dodatkov.
Streha je po vzoru M4 GTS narejena iz ogljikovih vlaken, ravno tako istem receptu sledita pokrov prtljažnika in pokrov motorja. Uporaba ogljikovih vlaken pa se tukaj še ne zaključi. Tako je iz istega materiala tudi zadnji spojler in velik del notranjosti, kot so vratne obloge in školjkasti sedeži. Keramične zavore iz modela M4 GTS, ravno tako prispevajo nekaj kilogramov k zmanjšanju teže tako, kot pripomore tudi lažji izpušni sistem iz titana, ki obenem poskrbi tudi za pravo zvočno kuliso. Ker je avtomobil predvsem namenjen dirkanju, ima zadaj ‘pol-kletko’ narejeno iz izjemno lahkega titana, na vašo željo pa vam lahko vgradijo tudi 6 točkovni varnostni pas.
Za pogon skrbi S55 motor z vbrizgom vode, kar je tehnika direktno iz BMW M4 GTS, za prenos moči na zadnji kolesni par pa skrbi hitri DCT menjalnik z nastavitvami iz prej omenjenega modela. Skupaj z novimi turbopolnilniki in novim sistemom za zajem zraka, se je moč dvignila na mogočnih 621 konjskih moči in 767 Nm navora, vendar so po nekaj preizkusih moč omejili na 598 konjskih moči in 737 Nm navora, zaradi lažjega obvladovanja avtomobila. Končna hitrost zahvaljujoč tolikšni moči znaša kar 328 kilometrov na uro. Seveda je vso to moč spraviti tudi na podlago, kar poizkušajo narediti pnevmatike Michelin CUP2 v dimenzijah 265/35-19 spredaj in 295/30-19 zadaj na izjemno lahkih 19 palčnih platiščih.
Vse to zagotovo ne pride poceni, imate pa zato pravega ‘sleeperja’, ki lahko konkurira tudi italijanskim superšportnikom tako na cesti, kot tudi na stezi.