“Mnogokrat smo se že vprašali, če sta BMW M in Alpina tekmeca. Mi Alpino obravnavamo kot strateškega partnerja in dopolnitev k bogati BMW M ponudbi,” pravi Frank van Meel.
“Pa vendar se BMW M in Alpina razlikujeta. Glavni namen in poudarek M modelov je dinamičnost, agilnost in natančnost, pri vsem naštetem pa ostaja na voljo tudi vsakodnevna uporabnost. Alpina je zato podjetje, ki pripravlja vozila za zelo specifično skupino ljudi. Poudarek je namreč na ekskluzivnosti, individualizaciji in udobju na dolgih potovanjih,” je še povedal Fran van Meel.
Nekateri ljubitelji teh športnih vozil so ironično bolj zadovoljni s trudom znamke Alpina, kar pod vprašaj postavlja prihodnost oddelka BMW M. BMW M je vedno predstavljal natančnost in zmogljivost v največji možni meri, zadnje ugotovitve pa so nekoliko zamajala tla. Res pa je tudi, da so v zadnjem času BMW M vozila postala večja, težja, bolj prestižna, manjka pa jim tiste značilne okretnosti po kateri je znamka najbolj znana.
Na tem področju se s preprostostjo in odlično vozno dinamiko lahko pohvali BMW M2, ki je majhen in okreten, v potniški kabini pa je le najpomembnejše. Ta mali “divjak” kaže na dejstvo, da za BMW M še ostaja upanje, saj pooseblja čisto zmogljivost brez nepotrebnih dodatkov. BMW se tega zaveda in želi zato ponovno obuditi tisti pravi športni duh, ki so ga Bavarci sposobni ponuditi. “Vsak M avtomobil mora biti pripraven za dirkališče, kjer mora pokazati svoje najboljše sposobnosti. Še posebej se mora izkazati na nemškem Nürburgringu,” je dejal direktor BMW Severna Amerika, Ludwig Willish. To je trend, ki bo uporabljen pri M vozilih od prihajajoče M5 naprej.
Bodo BMW M vozila od nove M5 naprej spet bolj natančna in tradicionalno divjaška na dirkališčih? Srčno upamo!