Že mnogokrat smo za vas, drage bralce pripravili čudovite primerke bavarskih "divjakov" izpod rok podjetja European Auto Source. Prav vsak, brez izjeme je nekaj posebnega, a ta M4 je njihov najbolj pretresljiv in podivjan izdelek. Kako se obnese na cesti? Oglejte si!

Predelovalno podjetje European Auto Source prihaja iz sončne Kalifornije, na vozilih znamke BMW, Porsche in Mercedes-Benz pa izdeluje zanimive predelave. Njihovi izdelki so izjemni, še posebno izstopajoča pa so vozila, ki so v njihovi lasti in služijo kot kataloški avtomobil in ima zato na sebi nadete vse možne dodatke.

Prav BMW M4 je njihov kataloški avtomobil in zato neverjetno predelan in grozovito brutalen avtomobil. Matt Farah iz The Smoking Tire je nedavno vozil dirkaško naravnan BMW M4 s 525 konjskimi močmi in največji problem pri vozilu je bila prevelika moč za javne ceste, saj je bil težko obvladljiv. Kako se je torej obnesel BMW M4 s kar 600 konjskimi močmi iz podjetja EAS? Po besedah voznika je slednji bolj civiliziran. Kljub več konjskim močem in večjemu navoru je podjetje EAS avtomobil modificiralo tako, da je lahko vodljiv, ob močnem pritisku pa neverjetno hiter in celo usoden. EAS pa je na njem naredil še nekaj popravkov.

Bolj brutalnega ga naredi že paket dodatkov nemškega proizvajalca AC Schnitzer. Ta M4 je imel že v osnovi nameščene tudi dele M Performance.

Vse skupaj se začne s čudovitim Austin Yellow barvnim odtenkom, na katerega je ACS namestil sprednji spojler, stranska krilca na sprednjem odbijaču, zadnji difuzor in dirkaški zadnji spojler. Avtomobil ima že v originalu nameščene M Performance črne stranske zračne reže, stranska ogledala ter sprednje ledvičke.

V notranjosti so bili nameščeni Sparco športni sedeži in poln AC Schnitzer paket dodatkov, ki vsebuje aluminijasto ročko ročne zavore, aluminijaste stopalke za plin in zavoro, počivalo za nogo in črne tepihe. BMW GTS volanski obroč in merilniki AWRON poudarijo športni karakter te osupljive predelave.

schnitzer-m4-eas-26

Kot že rečeno je avtomobil prejel tudi nadgradnjo moči. Po zaslugi ESS Stage II Turbo nadgradnje in Stage II ECU skupaj z aluminijastim Evolution Racewerks in Eventuri oglikovega-kevlar zračnega sistema je ACS4 M4 zmožen iz 3,0-litrskega vrstnega šestvaljnika proizvesti kar 600 konjskih moči. Šest batne zavore Sparta Evolution TS260X Triton BBK pomagajo ustaviti to mogočno zverino tudi ko doseže visoke hitrosti. ACS4 sicer sedi na 20 palčnih AC Schnitzer platiščih mer 9.0Jx20 in 10.0Jx20, ki so obuta v odlične Pirelli P Zero Nero Tires pnevmatike (265/30R-20 – spredaj, 295/30R-20 – zadaj).

Zverino v akciji si oglejte v spodnjem videoposnetku in priloženi, obsežni galeriji. Uživajte ob ogledu!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code