Leta 2018 bodo pri BMW pričeli s proizvodnjo tretje generacije serije 1. Autobild oblikovalci so zbrali informacije in ideje ter upodobili prihajajočo enko. Kompaktni vstopni model BMW je bil do sedaj prava evropska uspešnica, zato so pričakovanja za novo generacijo visoka. Problem (za ljubitelje) nastane, ker je veliko govora o uporabi UKL platforme, kar pomeni, da bi nova generacija prvič uporabila pogon na prednjo os. S tem bo BMW sledil Audiju A3 in Mercedesu A razreda, ki na trg prihajata z novimi generacijami v istem letu. Tudi če bodo izvedbe imele pogon na prednja kolesa, vse ni zaman. Opcijsko bo na voljo namreč tudi štirikolesni pogon xDrive.
Pričakujete lahko nekoliko večje mere za povečanje prtljažnega prostora, istočasno pa tudi zmanjšanje teže z odstranitvijo pogonske gredi (ki je obvezna pri zadnjem pogonu), zaradi katere bo vozilo lažje za približno 30 kilogramov. Zaradi uporabe aluminija pa bo izgubljenih še nekaj dodatnih kilogramov. Z uporabo UKL1 platforme bo BMW lahko uporabil 1,5-litrski trivaljnik in 2,0-litrski štirivaljnik v bencinski in dizelski različici. Najmočnejši bi lahko bil M1, ki naj bi uporabil 2,0-litrski bencinski Twin Turbo, ki bi proizvedel 360+ konjskih moči. Oblikovno gledano naj bi se nova generacija precej odmaknila od dosedanje oblike, s preoblikovanimi prednjimi lučmi in elementi, ki so uporabljeni pri drugih modelih BMW, ki so trenutno naprodaj ali pa prihajajo v prodajo prihodnje leto.
joj kašno napako delajo z prednjim pogonom