Nova generacija petice je že pred vrati. BMW F90 M5 bo precej drugačen od predhodnika. Prvič naj bi bil predstavljen na pariškem avtomobilskem salonu jeseni, na sebi pa bo nosil kar nekaj sprememb: od OLED luči, posodobljenega bencinskega osemvaljnika, do štirikolesnega pogona xDrive.
S prihodom nove generacije BMW serije 5, ki bo prvič predstavljena to poletje, bomo že prejeli osnovo tega, kar bo nekaj mesecev kasneje postal BMW M5. S kodnim imenom F90 je bil prišlek že nekajkrat opažen na testiranjih na Nürburgringu, vendar je bil tam, predvidljivo, še zmeraj zakrit s kamuflažnim vzorcem.
Kar se tiče tehnologije, bosta serija 5 in M5 veliko lastnosti povzela po svojemu večjemu bratu G11 serije 7, prav tako bosta uporabljala isto CLAR platfromo, s pomočjo katere bo tako kot je sedmica, tudi serija 5 odvrgla nekaj deset kilogramov teže. Glede na trenutno generacijo s skoraj dvema tonama teže je to zelo dobra novica, zaradi “hujšanja” pa bodo občutno izboljšane tudi vozne lastnosti. Ko že govorimo o voznih lastnostih: ja, govorice so bile resnične in potrjene – M5 bo na voljo s štirikolesnim pogonom, ki ga bo kasneje dobil tudi novi BMW M6. Prevladoval bo še zmeraj zadnji kolesni par, na istem principu, kot že delujeta BMW X5 M in X6 M. Cilj vpeljevanja štirikolesnega pogona je doseganje boljših časov do 100 km/h in optimiziranje vozne dinamike.
Kar se tiče oblikovnih sprememb, bo prednji del preoblikovan z večjimi zračnimi režami ter večjimi ledvičkami – kot se to dogaja pri vseh novih generacijah. Zadnje OLED luči bodo zožane in bolj agresivne, za žaromete bodo opcijsko na voljo tudi laserski žarometi. Kaj pa njegovo srce? 5.0-litrski V10, ki ga je pri F10 generaciji nadomestil osemvaljnik, se na žalost ne vrača. Vseeno pa bodo BMW inženirji poskrbeli, da bo F90 generacija zbujala podobne emocije, ki bodo prepričale nove stranke. M5 bo še zmeraj uporabljal V8, le da bo slednji z nekaj več kot 600 konjskimi močmi, nekoliko močnejši od predhodnika.
Kot smo že omenili bo nova serija 5, ki je tesno povezana s sedmico, prejela tudi njeno tehnologijo. Pol-avtonomna vožnja s pomočniki pri vožnji kot je Assistant Plus, Parking Assistant Plus in Remote Control Parking, bo omogočala, da bo vožnja potekala karseda brez stresa in nevšečnosti. Več informacij in bolj jasen pogled na prihajajočo limuzino pa bomo prejeli že čez nekaj tednov.