Večje dimenzije zaradi širine lahko pripomorejo k izboljšanju oprijema podlage, vendar obenem nekoliko otežijo pospeševanje in zaviranje – posledično potrebujemo tudi večje zavore. Problem nastane, ker so platišča, ki so na voljo navadnim smrtnikom in občasnim ljubiteljskim obiskovalcem dirkališč ponavadi zelo težka. Ko z njimi obujemo naše vozilo pa se njegova vodljivost in natančnost lahko močno zmanjša (odvisno od ekstrema dimenzije), po drugi strani pa tanjša pnevmatika ojača togost, ki vozilu prepreči “plavajoče” gibanje po cestišču. Situacija je delno rešljiva tako, da se vozilo zniža z nastavljivim vzmetenjem in se tako spet približa originalni poziciji na cesti.
Včasih je boljša ideja uporaba manjših platišč, kjer se sicer izgubi nekaj togosti, vendar se izboljša udobnost in kvaliteta vožnje. Pozornost je treba nameniti tudi sami kvaliteti izdelave, včasih je 17-palčna replika lahko težja od originalnih 19-palčnih platišč, zato je pred nakupom potrebnega kar nekaj raziskovanja. Če imate možnost pa se je o optimalni izbiri najboljše pogovoriti s strokovnjakom.
Podjetje IND je na spletu objavilo fotografije iz Fall-Line Motorsports objekta v Illinois, ZDA. Na fotografijah je predstavljen njihov F82 M4 s HRE E101 platišči. Večina M3/M4 lastnikov bi se verjetno odločila za 20-palčne, lastnik spodnjega vozila pa je imel nekoliko drugačno idejo. Za boljšo vodljivost se je manj osredotočil na lepoto ter izgled in izbral lahka 18-palčna R101 platišča, IND-Distribution pa so za izboljšanje dodali še KW V3 nastavljivo vzmetenje.
Vsak resen ljubitelj bi vedno tudi nadgradil zavorni sistem, kar se je zgodilo tudi tukaj. Yas Marina Blue M4 je prejel še Brembo 380 mm GT paket zavor. Za izboljšanje aerodinamike je poskrbelo podjetje 3D Design, vozilo je dobilo karbonski podaljšek sprednega odbijača, stranske pragove in zadnji difuzor. Zlata barva platišč morda ni za vsakogar, ne glede na izgled pa je vozilo pripravljeno za dan na dirkališču.