BMW žal ne more več upravičiti stroška razvoja ročnih menjalnikov za njihove nove modele M oddelka, saj po teh ni več dovolj povpraševanja, da bi sploh kaj zaslužili. Vseeno pa ta novica niti ni tako slaba, saj je BMW M3 in M4 po mnenju nekaterih celo bolj zabaven s hitrejšim dvosklopčnim menjalnikom. Da je dvosklopčni menjalnik v športnem avtomobilu boljši od ročnega menjalnika, je seveda izjemno nepogosto mnenje med avtomobilskimi navdušenci, čeprav to le ni tako res. Sodeč po mediju Road & Track je trenutno na trgu enajst vozil, ki so boljši brez treh pedal in M3 oziroma M4 bi bil lahko eden izmed njih.
Vsekakor M4 oziroma M3 nudi veliko veselja v vožnji z ročnim menjalnikom, a tudi to le ni tako bolj navdušujoče kot vožnja s hitrim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom. Pod motornim pokrovom obeh se skriva 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor z dvema turbinskima polnilnikoma, ki preseneča z navorom in širokim razporom moči (prožnostjo motorja), za razliko od motorjev v prejšnjih M3 generacij, kjer so se motorji radi vrteli in vrhunec moči razvili v rdečih številkah. Zato torej mislimo, da je za takšne motorje hiter dvosklopčni menjalnik precej bolj primeren.
Sicer pa so v skoraj vsakem avtu trije pedali bolj zanimivi od dveh. Že sama misel, ko s prestavno ročico opravljamo mehansko, je precej bolj zanimiva, kot pa pritisk na plastične (obvolanske) tipke.