Testna skupina zajema kar 11.530 različnih avtomobilov, kupljenih med novembrom 2015 in januarjem 2018 v Veliki Britaniji. Presenetljivi zmagovalec je tokrat francoski Peugeot, ki je osvojil prvo mesto z zgolj 77 okvarami na 100 prodanih avtomobilov, drugo mesto je osvojila Škoda z 88 okvarami na 100 prodanih avtomobilov, tretji pa je bil Hyundai z okroglimi 90 okvarami na 100 prodanih avtomobilov.
Druga zanimivost tokratne raziskave pa je ta, da je med najboljših 10 prišel zgolj eden premium proizvajalec, to je Volvo, ki je za las ujel zadnje mesto v prvi deseterici s 106 okvarami na 100 prodanih avtomobilov, kar je manj od industrijskega povprečja, ki znaša 119 PP100. Kar nekoliko šokantna pa je pozicija znamke BMW, ki je z neverjetnimi 181 okvarami na 100 prodanih avtomobilov zasedel čisto zadnje mesto in tako zaostal tudi za znamko, ki je dolga leta kraljevala na zadnjem mestu – Fiatom.
Raziskava je pokazala tudi to, da je pri premium proizvajalcih največ težav s samim audio/komunikacijskim/navigacijskim sistemom kot pri cenejših avtomobilih, podobna zgodba pa je tudi pri najnovejših varnostnih sistemih, kjer se ravno tako pojavi več težav pri avtomobilih višjega cenovnega ranga. Ti so ponavadi opremljeni z najnovejšimi sistemi, ki pa niso še povsem izpiljeni in preizkušeni.