BMW je svojo avtomobilsko trdnjavo uspešno branil do preteklega torka ...

Bil je namreč najprofitnejši avtomobilski proizvajalec na svetu. Njegovi temelji so bili trdno postavljeni na uravnoteženem nemškem inženiringu. Logična posledica je bila visoka stopnja dobička. A, po poročanju nemških medijev, je po najnovejši študiji podjetja Ernst & Young bavarske temelje v zadnjem četrtletju močno zamajal japonski Suzuki.

Nemci so novico sprejeli s kislimi obrazi, no, vsaj če sodimo po objavi v publikaciji Manager Magazin. Slednja namreč poroča, da je BMW v prvih dveh četrtinah leta 2018 še vedno najbolj dobičkonosen proizvajalec avtomobilov, a le pod pogojem, če bi študija raziskovala le prvo polovico tekočega leta. Svetovalec Ernst & Younga je poudaril, da je bila preteklost za nemško avtomobilsko industrijo precej groba. Poleg afere Dieselgate se je bíla tudi trgovinska vojna med ZDA ter Kitajsko ter “izgube zaradi valutnih učinkov”.

A če potegnemo črto: dobiček je v redu, prevladuje pa mnenje, da bi moral Suzuki svoj profit vložiti v razvoj trga v Ameriki, saj novi Xbee izgleda precej zabavno.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code