“To je pozitiven začetek, ki se gradi na uspehu lanskega leta,” je dejal Ian Robertson, član uprave za prodajo in marketing BMW. “Če pogledamo naprej, si bomo nedvomno prizadevali za nadaljnjo rast v letu 2015, kljub še vedno oteženih gospodarskih razmer na nekaterih trgih. Letošnje leto prihaja na trg nekaj zelo zanimivih modelov, in naš cilj je, da bi že peto leto zapored povečali globalno prodajo,” je dodal Robertson.
Vse lepo in prav, vendar ali je res? Za ovratnik mu dihata Audi in Mercedes-Benz, ki sta ga s svojimi januarskimi rezultati tudi prehitela. Audi je kot druga največja luksuzna znamka v lanskem letu, prejšni mesec prvič od junija 2014 prišel na sam vrh prodaje z 10-odstotno rastjo prodaje, ki je januarja skupaj znašala 137,700 vozil.
Mercedes-Benz je januarja novim lastnikom dostavil 125,865 avtomobilov, kar je 14-odstotna rast, BMW pa je prehitel prvič po septembru 2010. Seveda se bavarsko podjetje ne bo zlahka predalo, BMW je največji proizvajalec luksuznih vozil že od leta 2005 in ima v svoji četi kar nekaj novih modelov, vključno z novim X6, X5 M in X6 M ter popolnoma novo serijo 2 Gran Tourer. Mercedes-Benz je protinapad naznanil z novim crossoverjem GLE, ki bo konkuriral BMW X6.
Tako drugi Audi kot tudi tretji Mercedes si želita prevzeti vodilno mesto najboljšega do leta 2020. Audi se je situacije lotil tako resno, da bo v naslednjih petih letih v nove modele in razširitev proizvodnje investiral kar štiriindvajset miljard evrov. Seveda pa tesna konkurenca mora biti, drugače tudi napredka ne bi bilo.