Predelave so bile vedno precej enostavne,  nov izpušni sistem, kakšna nadgranja tukaj in kakšna tam, če pa se predelave lotimo resno pa je tukaj tuning motorja,...

…verjetno električni pogon ni nekaj, na kar bi človek sprva pomislil, vendar kalifornijsko podjetje za predelavo avtomobilov EV West verjetno ve najboljše, kako se stvari streže.

Pravzaprav to potrjujejo tudi rezultati – od leta 2013, ko je vozil po zloglasnem Pikes Peaku, M3  drži rekord za najhitrejši predelan električni avtomobil. Na dirkalni stezi, ki poteka po 4300 m visoki gori je M3 razvijal moč vse do njenega vrha. EV West namerava leta 2017 na dirkalno stezo postaviti čisto nov avtomobil, narejen na osnovi starega BMW 2002.

epcp-1302-21-o+2012-european-car-tuner-grand-prix+ev-west-m3

[sam id=”14″ codes=”true”]

“Vračamo se k našim koreninam avtomobilskih navdušencev.” pojasnjuje Bream, ki je BMW prenovil. ” Ko vzljubiš avtomobil, bo vedno ostal v tvojem spominu. Vendar ne spreminjamo vozila, le nadgradimo ga, in čeprav izgubi nekaj športnega zvoka je posledično hitrejši ter bolj uravnotežen.” Meni, da je BMW 2002 prava izbira za naslednji projekt, saj je model, ki ga vsi obožujejo in ima potencial, da postane hitrejši.

V resnici je strast za avtomobile edini oprijemljiv kriterij, ko govor nanese na predelave. Organizacija EV West pri tem stavi na edinstvene, cenjene avtomobile, ki jim s tem doda vrednost in tako pri prodaji pokrije stroške (trenutno drage) električne tehnologije/predelave.
EV West so predelali že star Porsche 911, VW Beetle, Mazdo MX-5 in Toyoto MR2, priljubljene so predelave starih Volkswagnov, njihova zadnja predelava pa je izstopajoč rumen Mini Moke.

72-pikes-peak-2012-p1

Pri EV Westu menijo, da se bodo avtomobili le izboljševali. Bream trdi, da je osvežujoče delati v industriji, ki cel čas stremi k napredku. Primerja jo z računalniško industrijo v 90-ih letih. Cilj organizacije je sčasoma postati vir informacij in delov za električno predelavo, medtem pa ostajajo pri predelavi starih avtomobilov s čimer jim dodajo vrednost. Bream dodaja: “Smo prva organizacija, ki se ukvarja z električno predelavo avtomobilov. Prihodnost v kateri bo električnih avtomobilov veliko, je neizbežna.”

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code