V začetku leta 1992 pa je bil Nazca prikazan drugače: kot si ga je zamislil perfekcionist Giugiaro. Z nekaj spremembami na originalnem dizajnu in Alpinini modifikaciji motorja, ki je sedaj proizvedel 350 konjskih moči je koncept dobil ime Nazca C2.
V letu 1993 je bila izdelana zadnja verzija tega lepotca. Imenoval se je Nazca C2 Spyder. Avtomobil je moč dobil od BMW-jevega najmočnejšega motorja tistega časa, 5,7-litrski V12, ki je takrat poganjal 850 csi, najmočnejše vozilo serije 8. Proizvedel je kar 380 konjskih moči, do 100 km/h pa je pospešil v 3,7 sekunde in najvišjo hitrostjo 305 km/h. Z serijo 8 so bili časi nekoliko slabši, razlog je bil v večji teži, če primerjamo lahki koncept Nazca C2 Spyder, ki je tehtal samo 1140 kg.
Skupaj so bili narejeni samo trije koncepti, vsake verzije po eden, ki nikoli niso prišli v proizvodnjo. Italdesign jih ohranjajo v odličnem stanju, koncepti pa so tudi redno voženi.