Podjetje je nedavno že pripravilo svojo kreacijo BMW M4, ki so ga izdelali ob 10. obletnici in je, kot pove že slika, daleč od serijskega vozila. Pravzaprav gre najverjetneje za svetovno najbolj predelan primerek bavarskega M4, za avtomobilističen salon SEMA pa je prejel še nekaj dodatnih izboljšav.
Na BMW M4 je podjetje odpravilo standardno barvo Yas Marina in jo zamenjalo za poseben vijoličen odtenek. Nanj so bila nameščena tudi srebrna, lahka poprodajna platišča, mnogi deli kot so sprednji in zadnji odbijač ter sprednji podaljšek odbijača pa so odeti v vzorec ogljikovih vlaken. M4 je deležen še celotnega Brembo zavornega sistema, KW športnega vzmetenja, varnostne kletke v potniški kabini, dodelan zadnji spojler in premišljeno prilagojena notranjost.
Kot za M4 je podjetje IND sledilo smernicam tudi za model M2. Želeli so namreč izdelati pravo dirkaško zver. Na malega BMW M2 so dodali boljši Brembo zavorni sistem, KW športno vzmetenje, izpušni sistem podjetja Eisenmann in mnoge privlačne vizualne izboljšave kot so podaljšek spojlerja, difuzor ter zadnji spojler iz ogljikovih vlaken.
Da je projekt vizualno lepo zaokrožen so sprednja svetila obarvali v dirkaško rumeno barvo, namestili srebrna 11-kraka platišča in belega malčka oblepili v BMW M barve.