Rafiniran, premium občutek v notranjosti, posodobljena ponudba motorjev in več možnosti dodatne opreme so značilnosti, ki zaznamujejo novi BMW serije 3. Slednji je popolnoma pripravljen, da nadaljuje neprekinjen uspeh v srednjem premium segmentu, ki se je pričel že z lansiranjem modela štirideset let nazaj. Najbolj priljubljen model je bil do danes prodan že 14 milijonom kupcev in ponovno postavlja nove standarde za dinamičnost, učinkovitosti in oblikovanja tako v BMW serije 3 limuzini kot tudi v Touring preobleki. V frankfurtu smo bili deležni tudi enega prav posebnega M3 predstavnika v Frozen Brilliant White končnem premazu – do zob oboroženega z vsemi M Performance dodatki, ki so trenutno na voljo.
Vendar M predstavnik tokrat ni bil v centru pozornosti… največ pozornosti je nase pritegnila posodbljena različica najmočnejšega bencinarja palete: 340i. Moč mu zagotavlja 3,0-litrski TwinPower Turbo šestvaljni motor, ki razvije 326 konjskih moči in 450 Nm navora. Ta pošilja moč na zadnji kolesi prek osem stopenjskega samodejnega menjalnika.
Trojka je med drugimi novostmi prejela posodobljene LED zadnje luči, verjetno najbolj vizualno privlačna pa je možnost izbire dveh Individual barv karoserije: “Smoked Topaz in Champagne Quartz”, ki sta se pridružili že obstoječim sedmim Individual barvam. Zakaj LED luči? Slednje so od prejšnjih mnogo tanjše in lažje, izboljšana pa je tudi njihova izkoristljivost s prihrankom pri porabi energije.
Že nekaj dni pred frankfurtskim avtomobilskim salonom 2015 je BMW razkril, katere bavarske premiere bodo najbolj zaznamovale letošnji dogodek. Med novostmi se je znašla tudi hibridna trojka, ki bo navdušila marsikaterega potencialnega kupca.
Naelektreno serijo 3 poganja štirivaljni bencinski motor s 184 konjskimi močmi in električni motor z88 konji. Skupaj proizvedeta približno 252 konjskih moči, kar vozilo po zmogljivosti vmešča v kategorijo 330i in 330d. Seveda pa ima 330e še mnogo boljših lastnosti: izpusti CO2 so izmerjeni na le 44 do 49 g/km, njegova poraba pa naj bi znašala 1,9 do 2,1-litra na 100 kilometrov. Do stotice hibrid pridrvi v zadovoljivi hitrosti: 6,1 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je omejena na 225 km/h.