BMW je danes na frankfurstkem avtosalonu tudi uradno predstavil najnovejšo pridobitev M oddelka letošnjega leta. Podrobno ga lahko spoznate v spodnji obsežni fotogaleriji.

Svetovna premiera BMW M5 F90 se je danes odvila na frankfurtskem avtosalonu. Predstavili so dve različice, o omejeni seriji, ki bo predstavljala le 400 izdelanih primerkov smo že pisali, tu pa vam predstavljamo M5 v Marina Bay modri barvi, ki je ime dobila po spektakularnem Formula 1 dirkališču v Singapurju.

Ponaša se z ekskluzivnimi lastnostmi kot je na primer agresivni odbijač tako spredaj kot zadaj, karbonski strehi, črnimi 20-palčnimi alumunijastimi platišči in štirimi zaključki izpušne cevi, ki M5 brez dvoma enoznačno ločijo od drugih vozil tega segmenta. Pod pokrovom motorja je nameščena najnovejša izvedenka 4,4-litrskega V8 bencinskega motorja z dvema turbinskima polnilnikoma. Le-ta razvije 600 ”konjev” in 750 nevtonmetrov navora. Moč na kolesa prenaša natančen in hiter osem-stopenjski samodejni ZF menjalnik, ki je bil za M5 posebno ”dodelan”.

BMWBLOG-BMW-M5-F90-IAA-FRANKFURT-marina-bay (7)

Odličen pogonski sklop omogoča, da BMW M5 F90 do stotice pospeši v 3,4 sekunde. To pomeni, da gre za najhitrejši BMW vseh časov, saj je hitrejši celo od M4 GTS.

Ves navor je na voljo že pri 1,800 vrtljajih na minuto, krivulja navora pa je enakomerna vse do 5,700 vrtljajev na minuto. Tudi pospeševanja pri visokih hitrostih so neverjetno enostavna in predvsem hitra, saj ko pri 5,700 vrtljajih na minuto vrednost navora začne upadati, vrhunec istočasno doseže vseh 600 ”konjev”! Končna hitrost je serijsko omejena na 250 kilometrov na uro, a z dodatnim paketom M Driver’s Package končna hitrost naraste na 305 kilometrov na uro. V osnovnem voznem načinu je vklopljen štirikolesni pogon z DSC sistemom za stabilizacijo vozila, nato pa lahko voznik nastavitve prilagaja kar sam. BMW pa trdi, da M5 F90 tudi v osnovnem načinu zagotavlja dovolj zdrsa zadnjih koles.

Vzmetenje, krmilni mehanizem in vozna dinamika je bila močno izboljšana. M oddelek se je M5 F90 močno posvetil, dodali so močnejše zglobe in elemente podvozja, to pa pomeni, da je krmilni mehanizem izjemno natančen. Na trg bo prišel naslednje leto spomladi, podrobno pa si ga lahko ogledate v spodnji galeriji.

Vir: BMWBLOGFotograf: BMWBLOG.COM

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code