BMW M4 je trenutno brez dvoma najbolj ''kulski'' M4, kaj kmalu pa zna postati tudi izjemno priljubljen, saj kljub visoki meri zmogljivosti zagotavlja tudi vsakdanjo uporabnost.

BMW M4 se v modelni paleti vozila uvršča med M4 Competition in GTS različico, predstavlja pa odlično razmerje za vsak dan. Združuje namreč izjemne sposobnosti in zmogljivosti različice M4 GTS z vsakdanjo uporabnostjo običajne M4 z dodatnim Competition paketom. A na prvi pogled se zdi, da bo ravno zaradi tega kmalu postala najbolj priljubljena različica BMW M4.

Na voljo so tri barve zunanjosti, San Marino modra metalik, Lime Rock siva metalik in ekskluzivna Frozen Dark modra druge generacije. Slednja se ponaša z mat lakom in bo na voljo le za omejeno število primerkov. Primerek, razstavljen na frankfurtskem avtosalonu, je odet v San Marino modro barvo.

67. Internationale Automobil-Ausstellung Frankfurt, 13.09.2017, Guido ten Brink / SB-Medien

 

Pod pokrovom motorja se v različici M4 CS ponaša 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor, ki razpolaga z desetimi “konji” več napram M4 s Competition paketom. Skupno torej razvije 460 ”konjev”, vgrajena pa ima dva turbinska polnilnika. Na voljo bo le s sedemstopenjskim samodejnim M dvosklopčnim menjalnikom. BMW M4 sto kilometrov na uro doseže v 3,9 sekunde.

Serijsko je tudi aktivno prilagodljivo M vzmetenje oziroma podvozje in Style 763M aluminijasta platišča, ki smo jih že vajeni iz nekaterih M2 in M3 primerkov. Pnevmatike so Michelin Pilot Sport Cup 2, BMW pa je M4 CS temeljito preizkusil na nemškem Nurburgring dirkališču, kjer je dosegel čas 7 minut in 38 sekund. S tem časom se uvršča med M4 GTS in običajnim M4, približno enako hiter je kot Lexus LFA in Lamborghini Gallardo Superleggera.

Vir: BimmerpostFotograf: Guido ten Brink / SB-Medien

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code