Avtomobil poganja 3.0 litrski twin-turbo vrstni šestvaljnik, ki razvije kar 462 konjskih moči in 700 Nm navora. Vso to moč uspe na vsa štiri kolesa spraviti preko 8 stopenjskega avtomatskega menjalnika znamke ZF, tako pa z močjo in zmogljivostjo predstavlja glavnega tekmeca Audiju RS4 Avant. Kako tudi ne, ko pa ima na zadnji osi tudi samodejno zaporo diferenciala in funkcijo Launch Control, ki je bila optimizirana za ‘šprinte’ od 0 do 200 kilometrov na uro.
Koliko potrebuje do klasične stotice Alpina ni navedla, ugibamo pa lahko, da za to potrebuje manj kot štiri sekunde. Končna hitrost naj bi presegala 300 kilometrov na uro, poleg klasičnih BMW-jevih načinov vožnje, pa je Alpina opremljena še z nastavitvijo Comfort+. Vzmetenje so dodelali z vzmetmi znamke Eibach, večjimi stabilizatorji in variabilni nadzor blaženja, dodelava pa se je dotaknila tudi zavornega sistema, ki se sedaj sestoji iz diskov premera 395mm s štiri batnimi čeljustmi spredaj, ter diskov premera 345mm z ravno tako štiri batnimi čeljusti zadaj. Kot doplačilo so za privržence hitrejše vožnje na voljo še izjemno lahki navrtani zavorni diski z zavornimi ploščicami, ki delujejo v višjem temperaturnem območju.
Alpina je poskrbela tudi za širok nabor aerodinamičnih izboljšav, ki poskrbijo za boljše hlajenje in zmanjšanje vzgona pri višjih hitrostih za večjo stabilnost avtomobila. Zadek krasijo sedaj že standardne štiri izpušne cevi, videz pa lepo zaključijo klasična alpinina 20 palčna platišča, ki so obuta v pnevmatike širine 255 milimetrov spredaj in 265 milimetrov zadaj.
V kolikor vam alpinini klasični barvi modra in zelena nista povšeči, lahko še vedno izbirate med širokim naborom BMW in BMW individual barvnih shem. Še več individualnosti je možno v notranjosti, kjer lahko izbirate vse od usnja, vezenja, barve šivov, vzorca na sedežih in poudarkov v notranjosti, vsi avtomobili pa že standardno prejmejo digitalne merilnike s posebno Alpina grafiko, navigacijo, parkirnega asistenta in še mnogo ostalih dodatkov, ki so pri BMW seriji 3 drugače doplačljivi. Prvi primerki bodo pri kupcih v prvem četrtletju prihodnjega leta.