Zaenkrat se vsem zdi ta številka precej divja in nerealna. 1000kW pomeni približno 1300 »konjskih moči«, ki je v kontekstu vozil bavarskega proizvajalca, popolni nesmisel. Stvari pa se le še bolj zapletejo, saj britanska revija pravi, da model temelji na trenutnem M2 CS, vendar ga vodilni pri BMW M še niso uradno odobrili. Očitno bo, če bo le dobil zeleno luč, zastavljen na naslednji generaciji serije 2. Da bi stvari še bolj potisnili v utopijo, naj bi iM2 uporabljal štiri električne motorje in domnevno bi zmogel stotico doseči v 2,5 sekunde.
Viri, ki so seznanjeni s projektom, naj bi za britansko revijo Car Magazine povedali, da lahko BMW iM2 z močjo 1 MW doseže “wheelspin” (tudi na suhem) pri več kot 120 km/h. BMW iM2 naj bi prav tako zmogel končati krog Nurburgringa v 6 minutah in 50 sekundah. Ampak vse te podatke je potrebno razumeti kot le ugibanja ter predvidevanja, saj je avtomobil še v (morebitni) fazi razvoja in ga še ni opaziti na progi. Mogoče se projekt tudi nikoli ne realizira in danes pišemo le o sanjah inženirjev iz Munchna.
Notranjost avtomobila imenujejo “Project Katharina“.
Pika na i celotni spekulaciji pa doda še en električni avtomobil M, o katerem se govori – BMW iM4, s 120kWh baterijo, ki lahko ponudi 450 kW. Zdaj je to zagotovo nekaj bolj realnega in najverjetneje se takšen projekt bo zgodil v naslednjem desetletju.