Letos se zato splača pogledati Google Trends 2017, ki analizira milijone iskalnih poizvedb. S tem lahko dobite idejo o tem, kaj najbolj zanima svetovno prebivalstvo. Na področju avtomobilskih proizvajalcev v Nemčiji so, kot je že v navadi, najbolj iskani in zanimivi trije “veliki”: BMW, Mercedes ter AUDI. Virtualna slika je jasna: v zadnjih 12 mesecih je bil od omenjenih prav BMW najbolj iskana znamka, tako na svetovnem kot tudi na domačem, nemškem trgu. Medtem ko se Mercedes in AUDI borita za mesto najmočnejšega sledilca, se trenutni vodilni položaj bavarskega magnata zdi neizpodbiten: povprečje zadnjega leta obeh tekmecev zavzema namreč le približno dve tretjini pogostosti iskalnega niza za BMW. Prav tako je zelo zanimivo videti, katere iskalne kombinacije so najpogostejše.
Nemški trg najbolj zanima niz “BMW E46”, “motorno kolo” ter ljubljenec, nova serija 1. V zadnjem letu je bil BMW po celini najbolj iskan v paru z letnico 2017, drugod pa v zaporedju “BMW X5” ter “BMW E46”. Združene države Amerike najbolj zanimajo “BMW naprodaj”, za petami pa sta iskalna niza “BMW E46” ter “BMW 2017”. Največji porast v preteklem letu je zabeležen pri iskalnih nizih “BMW Z4 2018”, “BMW X1 2017″ in” BMW M5 2017″.
Od svetovne statistike pa seveda ne odstopa slovenska. Prav tako se je v samem vrhu pojavilo bavarsko podjetje BMW. Na lestvici točkovanja (0-100 točk) je BMW v povprečju dosegel 85 točk, drugouvrščeni Mercedes-Benz 52 točk, Audi pa 30 točk. Najbolj pogosto vpisani iskalni nizi so bili naslednji: BMW 8 series, BMW 740, BMW X3 2018, BMW M9, BMW X2, BMW 8, BMW M1, BMW X7, BMW F10, BMW 5 2017.
Če ste ljubitelji statistike, vas vabimo k ogledu spletne strani trends.google.si, natančnejšo statistiko treh znamk pa si lahko ogledate TUKAJ!