Nova generacija najbolj priljubljenega bavarskega modela bo doživela popolno prerojenje. Serija 3 s kodnim imenom G20 bo presenečala na vseh področjih, od proizvodnje, oblikovanja, šasije, do motornih različic.

BMW obljublja korenite spremembe, vendar se te ne nanašajo samo na selitev proizvodnje v mehiški obrat v San Luis Potosí. Leta 2019 bomo prejeli prenovljeno bavarsko klasiko, ki bo imela v ponudbi motorne različice od 318i do M340i, slednji bo kot M Performance predstavnik nadomestil trenutni F30 340i. To bo tudi prvič, da bo M Performance pri seriji 3 ustvaril nekakšnega mešanca med povsem navadno serijo 3 in M3. M340i bo z B58 motorno enoto proizvedel tudi več konjskih moči kot njegov predhodnik, pričakujemo lahko 340 konjskih moči in 500 Nm – podobno število namreč že ima povsem novi M240i. Seveda tudi brez priključnega hibrida ne bo šlo, nedavno predstavljen BMW 330e, ki smo ga imeli tudi na testu, bo v prihajajoči generaciji igral veliko vlogo.

tobias-hornof-g20-serija-3

Pri dizelskih različicah lahko pričakujemo podobne modele, kot jih poznamo že danes. Paleta se bo raztezala od 316d do M340d, slednji pa naj bi uporabljal 3.0-litrski šestvaljnik z dvema turbinama, ki bo proizvedel okoli 320 konjskih moči in 650 Nm maksimalnega navora. Zakaj pa mehiški obrat? Več prostora in modernejša tehnologija. Obrat v San Luis Potosi bo tako nadomestil kapacitete proizvodnje serije 3 v južno afriškem obratu Rosslyn, ki bo od leta 2019 naprej namesto trojk izdeloval BMW X3. Kapacitete mehiškega obrata premorejo proizvodnjo približno 150.000 enot letno, zaradi otvoritve nove tovarne pa bo delo tam našlo kar 1500 ljudi.

san-louis-potosi-bmw

Fotograf: Tobias Hornof

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code