Strokovnjaki podjetja G-Power so dobro preučili malega BMW M ter se odločili, da njegovih poskočnih 370 “konjev”, ki jih iz sebe spravi 3,0-litrski vrstni šestvaljnik nekoliko nadgradijo. Za Long Beach Blue lepotca ponujajo dve različni nadgradnji strojne opreme, ki ju pri G-Power imenujejo modula Bi-Tronik 2 V1 in Bi-Tronik 5 V2. Obe varianti zagotovita povečanje moči na 410 konjskih moči in 570 Nm navora, vendar do rezultata prideta na različne načine.
Bi-Tronik 5 V2 deluje po principu priključi in uporabljaj (plug & play), kar omogoča izredno lahko namestitev ter prav tako enostavno povrnitev na osnovne nastavitve. Nekoliko bolj specifična in individualno prilagodljiva pa je tehnika spreminjaja programskih nastavitev vozila, kar ponuja Bi-Tronic 2 V1. G-Power poudarja, da je vse standardna oprema kompatibilna z njihovo nadgradnjo in deluje brez problemov. Delovanje motorja tako ni ogroženo pred npr. pregrevanjem.
Po zaslugi večje moči, ki namesto 370 KM znaša 410 KM pa je seveda izboljšana tudi zmogljivost vozila. G-Power obljublja, da M2 po nadgradnji za pospeševanje od 0 do 200 km/h potrebuje le 14, 5 sekunde. Opcijsko vam podjetje odpravi tudi elektronsko blokado, kar poskrbi za najvišjo hitrost 290 km/h.
Na zadku izpod odbijača gledajo štirje 90-milimetrski izpušni zaključki iz titana, za njimi pa se skriva celoten izpušni sistem G-Power. Za perfekcijo v zavojih je na vozilu nameščeno vzmetenje G2M-RS in 20-palčna platišča Type Hurricane RR.
Za povečanje moči z rešitvijo Bi-Tronic 2 V1 G-Power zahteva 2,499 evrov, za modul Bi-Tronic 5 V2 3,359 evrov, za odstranitev elektronske hitrostne blokade pa še dodatnih 795 evrov. Dodatno je na voljo izpušni sistem (5,945 evrov), šasija (2,247 evrov) in platišča, ki skupaj s pnevmatikami stanejo 7,998 evrov.
Preprosto obožujemo, da že tako odličen baby M dobi konkretno nadgradnjo odličnega nemškega predelovalca G-Power!