BMW M4 GTS velja s svojimi 500 konjskimi močmi za najmočnejši serijsko proizveden model oddelka BMW M in najmočnejši serijski BMW nasploh. A G-Power je v njem videl še več potenciala, zato se je lotil dela in iz njega naredil pravo pošast. Optimiziran motor S55 s funkcijo vbrizgavanja vode omogoča večje predelovalne možnosti kar je podjetju G-Power omogočilo povečanje moči na impresivnih 615 konjskih moči! Pri tem se je seveda povečal tudi navor, iz 600 Nm na brutalnih 760 Nm navora.
Kljub temu, da je avtomobil omejen na zgolj 700 izdelanih modelov in je njegova cena 140.000 evrov pa se bo med vsemi kupci prav gotovo našel nekdo, ki ga bo z modifikacijami nemškega predelovalca naredil še hitrejšega in bolj privlačnega. No, če smo natančni, so se je za nadgradnjo že odločile štiri ponosne stranke, ki so svoje lepotce pripeljale v Aresing, kjer je G-Power iz njih naredil kar najbolje zna.
Povečanje moči pri M4 GTS twin-turbo vrstnem šestvaljniku S55 je bilo za profesionalce pri G-Power precej olajšano zaradi nižje delovne temperature, ki jo po zaslugi vbrizga vode v motor avtomobil razvije med delovanjem. Poleg tega kakovostno narejeni deli omogočajo dovolj povečan tlak, ki pa ne vpliva na vzdržljivost športnika.
Predelovalec je za izboljšanje moči namestil svoje odtočne cevi izpušnih plinov iz nerjavečega jekla in brez katalizatorja, modificiran turbo polnilnik in kontrolno enoto motorja Bi-Tronik 2 V3. Z menjavo strojne in programske opreme je tako M4 GTS pridobil na moči ter na hitrosti, ki je sedaj namesto 305 km/h omejena na 320 km/h, ob odstranitvi elektronske blokade pa avtomobil doseže še precej višjo hitrost.
615 KM in 760 Nm navora v vrtilnem območju 4000-5000 obratov na minuto skrbi, da M4 GTS vsekakor ni počasen avtomobil in to tudi nikoli ni bil. Če je moči premalo in ne bi radi menjali določenih delov avtomobila pa motor S55 z vbrizgom vode in G-Power strojno opremo Bi-Tronic 2 V2 iz sebe lahko iztisne vsaj 575 KM in 740 Nm navora.
Kaj pravite na to čudovito stvaritev nemškega G-Power?