Kaj je boljše od ene G-Power predelave? Dve G-Power predelavi. Tisoč dvesto konjskih moči iz dveh 3.0-litrskih šestvaljnikov, ki v originalnem stanju proizvedeta vsak po 431 konj. Seveda G-Powerju to ni bilo dovolj, zato sta M3 in M4 prejela vsak po 600 konjskih moči. S pomočjo Bi-Tronik 2 V3 modula s po meri narejenimi parametri je G-Power omogočil dvojnemu turbo motorju poskok za dodatnih 169 konjskih moči in povečanje iz 550 Nm na 740 Nm maksimalnega navora.
Nemškemu podjetju je to uspelo s pomočjo prenoveljnih turbopolnilnikov (optimiziranim ohišjem, večjimi turbinskimi kolesi in kolesi kompresorja, ki pa so poleg povečave tudi lažji). K optimalnemu izkoristku pripomorejo tudi po premeru večje izpušne cevi brez katalizatorjev, narejene iz titana. Dramatično povečanje zmogljivosti posledično omogoča višjo končno hitrost in hitrejše pospeške (320 km/h in 3,7 sekunde do 100 km/h). Oglejte si ju v spodnji galeriji.