Pred nekaj meseci smo bili že deležni projekta podjetja G-Power, ki je bil osnovan na X6 M in prav tako deležen mogočne nadgradnje. Tokrat G-Power razveseljuje s podobnim projektom. Iz 575 konjskih moči in 750 Nm navora je veliki bavarski športnik prejel kar zajetno nadgradnjo moči. Za večino je že pri osnovni različici več kot dovolj, a vedno se najdejo posebneži, ki iščejo še več moči. Za te “pohlepneže” je kot nalašč umetnina podjetja G-Power.
Najmanjša nadgradnja moči iz 4,4-litrskega V8 izvabi 641 KM in 850 Nm navora, kar je izvedljivo le z programsko nadgradnjo. Z modulom Bi-Tronik 5 V1, ki se ga le priklopi na avtomobil se doseže občutno povečanje konjenice. Druga stopnja nadgradnje prejme programsko nadgradnjo Bi-Tronik 5 V2 ali Bi-Tronik 2 V2,v tem primeru pa so potrebni še dodatni deli; odtočne izpušne cevi in dodatki v izpušnem sistemu. Ko je sistem vzpostavljen je zagotovljena moč v višini 690 konjskih moči in 905 Nm navora.
Zadnja faza nadgradnje pa je visokozmogljiv paket, ki konjenico dvigne na kar 739 konjskih moči in 980 Nm navora. Nameščena so celo večja turbo puhala, odtočne cevi iz nerjavečega jekla in izpušni sistem iz titana s 100 mm zaključki. Nov izpušni sistem tehta le 23 kilogramov, postreže pa s čudovito zvočno kuliso. Z vso močjo pod pokrovom X6 M podjetja G-Power četrt milje prevozi v le 11,5 sekunde.
G-Power na svojem velikem atletu ponuja še GX6M-RS vzmetenje in blažilnike ter 23-palčna Hurricane RR lahka platišča.
Bolno. Emisije delcev, ki povzročajo respiratorne in obtočilne bolezni, pa v nebo. Moč osebnih dieselskih vozil bi morali omejiti na 30 konjev, ne pa ponujati bolnih vozil za bolnike, ki morijo po cestah.