Takoj k številkam. S svojimi 800 konjskimi močmi, z močjo zagotovo ne skopari in je hkrati močnejši od vseh stvaritev nemških inženirjev iz Münchna, še bolj impresivna pa je številka 1050. Toliko Nm navora namreč z ekstenzivno predelavo proizvaja znani 4.4 litrski osemvaljnik. Rezultat je končna hitrost severno od 330 kilometrov na uro, pospeška do stotice pa niso uradno objavili vendar predvidevamo, da znaša okoli treh sekund, v kolikor vam uspe vso to moč sploh prenesti na podlago.
V primerjavi s standardnim avtomobilom opremljenim s competition paketom ima kar 200 konjskih moči in 350 Nm navora več, v primerjavi s standardnim modelom pa je razlika še večja. Vse to pa seveda ne pride poceni. Že sama programska oprema stane 4.593€, nadomestni turbini znašata nadaljnjih 4.581€, kompletni izpušni sistem s športnim katalizatorjem pa stane neverjetnih 11 tisočakov. No ja če želite še karbonske zaključke izpušnih cevi vas bo to stalo še dodatnih 1.446€. Vse cene so za nemški trg in niti ne vključujejo montaže.
Če se nekoliko dotaknemo še izgleda dotičnega primerka opremljenega s tako imenovanim carbon aerodynamics paketom(kot lahko vidimo v fotogaleriji, lahko izberemo ‘blažjo’ vizualno predelavo), verjetno ne bomo veliko zgrešili, če rečemo, da se trudi biti podoben M4 GTS. K temu pripomore karbonski ‘bodykit’, ki vključuje prednji splitter, stranske pragove, zadnji difuzor, zadnji spojler in nov pokrov motorja, ki iz motornega prostora bolj učinkovito odvaja odvečno toploto. Vsi deli naj bi bili narejeni za čim večjo pritisno silo k tlom na obeh oseh, podpira pa jih set nastavljivega vzmetenja in posebna, kar 21 palčna platišča, obuta v pnevmatike širine 255mm spredaj in 295mm zadaj.
Kaj pravite? Da ali ne?