G-Power je namreč razkril svojo izpeljanko modela M2, ki še vedno uporablja standarden agregat N55. M2 tako ohrani svoj serijski motor, prejme pa občutno več moči in napadalne agresivnosti.
Ena izmed pritožb, ki jih lahko slišimo ob omembi BMW M2 Competition je vsekakor motor; nameščen ima namreč agregat S55/S58 iz BMW M3/M4, ki so mu odvzeli nekaj moč. 410 konjskih moči sicer sploh ni malo, pa vendar ne vzbuja tiste prave navdušenosti, saj vsi vemo, da so odličnemu motorju odvzeli moč, prav tako pa ta agregat postreže z zelo zanimivim zvokom, ki je prejel precej kritik pri modelih M3 in M4. Če se torej strinjate z napisanim je BMW M2 po posegu podjetja G-Power prava izbira za vas.
G-Power je namreč povečal moč nad zmogljivost, ki jo doseže M2 Competition in to kar iz standardnega agregata N55; ta sedaj premore 500 konjskih moči in 630 Nm navora. Povečanje moči je mogoče po zaslugi programske (G-POWER Performance Software V3) in strojne nadgradnje (optimizirane izpušne cevi in modificirano turbo puhalo). Turbo je deležen večjega kompresorja in turbinskega kolesa.
Omenjene nadgradnje zmanjšajo temperaturo izpuha, povečajo pa pretok zraka in učinkovitost delovanja motorja. Po zaslugi gromozanskega prirastka v moči je šprint z mesta do stotice opravljen v le 3,9 sekunde, najvišja hitrost pa naj bi celo presegla 310 km/h. V celoten paket je dodan še G-Power izpušni sistem iz titana z dvema načinoma odprtosti loput in štirimi karbonskimi izpušnimi zaključki premega 90 mm. Seveda pa je poskrbljeno tudi za izboljšano lego na cesti; za slednje je zadolženo vzmetenje G-Power G2M RS.