BMW K1600 je že sam po sebi umetnina na dveh kolesih, vredna svoje slave. Ima šestvaljnik, sedem notranjih računalnikov, več opcij vožne dinamike in prilagodljive prednje luči. Je takšnen motor, ki je dokazano zmožnen dobiti naziv motornega kolesa leta. Vseeno pa to ni motorno kolo, ki bi ga človek pri zdravi pameti želel predelati. Vzmetenje je zakomplicirano, njega elektronika v senco postavijo še Space Shuttle, tudi teža se nagiba na napačno stran tristo dvajsetih kilogramov. Očitno je Fred “Krugger” Bertrand, belgijski vrhunski izdelovalec motornih koles človek, ki ni čisto pri zdravi pameti.
BMW Motorrad izbirajo svoje osebje previdno, tako so Kruggerju v rokah prepustili vse svoje zaupanje in K1600. “Izdelava motorja je enostavna,” pravi Krugger, “izdelava motorja in ohranjanje vse tehnologije v K1600 pa je precej bolj zapleteno.
Največji problem je bilo vključevanje vse elektronike, od notranjih računalnikov do ABS enote, celo majhne stvari, kot so senzorji, so mi povzročale preglavice.” Zato je Krugger pustil elektroniko v prvotnem stanju, modificiral pa je praktično vse ostalo. K1600 je dobil popolnoma novo podobo in ta izgleda res izjemno. Kot bi motorno kolo prišlo iz Tron filma.
Kruggerjeva inspiracija izvira iz predvojnih časov in modela BMW R7. Je preobrazba v stilu Art Deco iz tridesetih let prejšnega stoletja, to lahko vidite po elementih na ročno izdelani jekleni in aluminijasti preobleki. Kolesa uporabljajo 21-palčna spredaj in 20-palčna platišča zadaj, zraven ne manjka niti nov zavorni sistem znamke Beringer, ki uporablja 6-batne čeljusti spredaj in 4-batne zadaj.
Sistem povezati s standardni BMW ABS sistemom pa je bilo tudi precej naporno delo. Obline, površine in teksture tega stroja so res izjemne, motornemu kolesu pa so tudi dale ime: NURBS, angleške kratice za parametične krivulje, izraz, ki so ga inženirji v avtomobilizmu prvič uporabljali v petdesetih letih prejšnega stoletja. Nam izgleda super moderno, kaj menite vi?