Frank Stephenson je oblikoval tudi prvo generacijo BMW X5, avtomobil, ki je še danes videti odlično in eden najpomembnejših avtomobilov v zgodovini BMW, ker je znamko lansiral v svet visoko donosnih športnih terencev. Zdaj ima BMW v prodaji približno enaindvajset športnih terencev, vse zahvaljujoč Stephensonu ter uspehu originalnega X5.
Stephenson v svojem videu govori o treh (oblikovalsko) najpomembnejših modelih BMW-ja vseh časov. Čeprav je BMW v vsej svoji zgodovini ustvaril kar nekaj čudovitih avtomobilov, nikoli ni bil znan po resnično lepih modelih, kot so Jaguar, Aston Martin ali Ferrari. Namesto tega so bili BMW običajno vedno avtomobili, ki izgledajo dobro, vendar še bolje kot izgledajo, se bolje peljejo.
Če pa pogledate nazaj v dolgo zgodovino bavarske znamke, obstaja nekaj modelov avtomobilov, ki izstopajo kot resnično lepi in Stephenson v tem videu govori o njih; prvotni BMW M1, BMW 3.0 CS (E9) in BMW 507.
Razčleni vsako obliko in zakaj je vsaka še danes prijetna za oči. Tam je tudi nekaj častnih omemb, ki so pravzaprav avtomobili, ki običajno ne dobijo veliko ljubezni do oblikovanja (čeprav osebno menim, da je eden izmed njih najlepši avtomobil, ki jih je BMW kdajkoli naredil).
BMW je v smislu oblikovanja vsekakor izgubil kompas, saj so mnogi sedanji modeli zelo oddaljeni od prvotne filozofije Bavarcev. Novi BMW M3 Competition, sicer zelo sijajen v vožnji, bi lahko zlahka nosil značko Lexus in nihče v to sploh ne bi podvomil. Prav tako je najnovejši električni terenec BMW iX bolj podoben korejski kii kot prednikom iz Munchna. Zato je dobro videti klasične modele BMW in občudovati kako lepo ter pestro preteklost imajo ter kako dobro so uporabili ikonične oblikovalske niše znamke tistega časa.