Kot vsi najnovejši BMWji, ima roadster podoben dizajn notranjosti, z najnovejšo različico iDrive sistema in prostostoječim zaslonom. Poleg prestavne ročice lahko najdemo dodelan vmesnik za upravljanje z iDrive sistemom, ki uporablja nižje in manj opazne tipke skupaj z večjim glavnim vrtljivim gumbom s ‘touchpadom’ na vrhu. Nov je tudi volanski obroč, ki izgleda podoben tistemu v najnovejši seriji 5 z modelno oznako G30.
V notranjosti takoj opazimo list papirja, ki je prilepljen na armaturo in razkriva notranjo oznako modela- G29 in tehnične podatke o motorju v tem prototipu. Iz podatkov na listu lahko razberemo, da ‘testna mula’ uporablja 2.0 litrski turbo štirivaljnik, z oznako B48, ki je že sedaj uporabljana v vsem od Mini Cooperja S do BMW serije 5 v različici 530i. Točno ta različica, ki naj bi nosila oznako S20i, po razkritih podatkih proizvaja 194 konjskih moči in 320Nm navora, v ponudbi pa bo verjetno tudi različica S30i, ki bo uporabljal enak 2.0 litrski motor, kot ga že poznamo iz modela 530i.
Poleg štirivaljnika, naj bi naslednik Z4 ponujal tudi linijski šestvaljnik v modelu M40i, ki bi lahko uporabljal enak 340 konjski 3.0 litrski motor, kot ga najdemo v modelih M240i in 540i. Kar oddahnili smo si, ko smo videli eno glavnih stvari razkritih s to fotografijo, ki je ročni menjalnik. Ta bo po vsej verjetnosti na voljo le pri nas v Evropi, Američani pa bodo skoraj zagotovo prejeli le 8 stopenjski ZF avtomatski menjalnik, ki pa bo pri nas na voljo kot doplačilo. Upajmo le, da ne bo ročni menjalnik omejen le na osnovne, štirivaljne različice.
Kot smo že nedavno tega poročali, bo naslednik Z4 opustil kompleksno trdo streho v zameno za lažjo in enostavnejšo platneno streho. To bo pomagalo zmanjšati skupno težo vozila, kar bo imelo pozitiven učinak tako na zmogljivost in vodljivost, kot tudi na porabo in emisije. Razvit v sodelovanju s Toyoto, bo naslednik Z4 (z enakim imenom) sestrski avtomobil prihajajoči Toyota Supri, ki bo za razliko od BMWja, kupe in ne kabriolet. Oba avtomobila bosta proizvedena v isti tovarni Magne Steyr v Avstriji.