Kaj se zgodi, ko nič hudega sluteč bavarski karavan spremenimo v visoko zmogljiv stroj, ki ga BMW sam nikoli ni izdelal? Pred vami se bohoti umetnina neuradnega M3 Touringa. Vsakemu ljubitelju avtomobilizma postane takoj jasno, da je v takšen projekt vloženega veliko denarja in časa ter predvsem potrplenja. Ideja: ustvariti vozilo, čimbolj približano “OEM” modelu, ki nikoli ni stopil na proizvodni trak.
Modelne različice prejšne generacije se med seboj občutno razlikujejo predvsem po sprednjem delu, zato kmalu postane jasno, da je bilo potrebne veliko menjave in zvijanja pločevine.Vsi vemo, da lahko platišča izboljšajo ali pa popolnoma uničijo izgled. Njegov lastnik je le pri platiščih igral drugačno igro. Izbral ni originalnih M3 platišč, temveč Breyton Race GTSR-M 20-palčna platišča oblečena v Falken FK452 pnevmatike, ki se do popolnosti prilegajo blatnikom.
BMW E91 je pred predelavo pod pokrovom skrival “majhen” 2.0-litrski štirivaljnik, ki je proizvedel le 143 konjičkov. Sedaj v karavanu hrumi mogočen V8, ki mu ga je doniral E90 M3. 4.0-litrska S65 enota ostaja popolnoma nespremenjena, atmosferskih 420 konjičkov enostavno ni potrebovalo nadgradnje. Skupaj z motorjem je srebrna puščica prejela še E90 M-DCT menjalnik z dvojno sklopko, skupaj z GTS reprogramiranjem za hitrejše menjave in M3 podvozje s KW Variant 3 vzmetenjem.
Tudi v notranjosti se takoj opazi, da je povsem standardna oprema bila zamenjana z poprodajnimi malenkostmi AC Schnitzerja, M3 deli in M Performance športnimi sedeži ter volanom. Kot vsak, ki je že kdaj predeloval svoje vozilo ve, takšen projekt nikoli ni popolnoma dokončan, saj se vedno najde kaj, kar bi se še lahko spremenilo ali izboljalo. Lastnik M3 Touringa mu želi vgraditi še kompresor, ki bo mogočen V8 motor ponesel preko 500 konjskih moči, ves njegov trud pa si oglejte v spodnji galeriji.