Ta zanimiv primerek BMW 2002 narejen leta 1972, je bil pred začetkom obnove v precej slabem stanju. Od avtomobila je ostalo samo to, kar vidite na prvih slikah, torej školjka in nekaj ostalih dodatkov, poleg vsega ostalega pa je manjkal tudi motor. Ravno zato se je lastnik odločil, da bo vanj v sklopu popolne obnove vozila, vgradil nekaj posebnega. Ta čast je pripadla ikonskemu S62 V8 motorju iz modela BMW M5 druge generacije, kjer je razvil impresivnih 400 konjskih moči, glede na ličnost izdelave in same kvalitete predelave pa menim, da jih ima v tem primeru še nekaj več.
Že v M5 je bilo to dovolj za pospešek do stotice v 5,3 sekunde, v tem primeru pa lahko zagotovo odštejemo še kakšno sekundo stran, saj je BMW 2002 izjemno lahek, kar izjemno pripomore k razmerju med močjo in težo. Da ne bomo govorili le o motorju lahko z gotovostjo trdimo, da je lastnik na splošno opravil več kot odlično delo, saj avtomobil izgleda vrhunsko iz vseh zornih kotov. Bojda je to celo lastnikov prvi projekt, za kar si zasluži še večjo pohvalo in občudovanje. Poleg očitnih predelav se je lastnik posvetil predvsem k ojačanju školjke avtomobila, zmanjšanju nevzmetene mase ter namestitvi ogromnega V8 motorja čim bolj proti sredini avtomobila, zaradi boljše razporeditve teže in posledično boljše lege vozila. Verjetno je zaradi ogromnega motorja še vedno večina teže na prvi osi, kar bi lahko pomenilo podkrmarjenje, vendar se zagotovo vsi strinjamo, da je avtomobil ob pospeševanju pa zagotovo prava raketa. Samo posvečanje k podrobnostim je enostavno izjemno, rezultat pa govori sam zase!