Naslednja generacija X6 M (F86) nadaljuje s testiranji na slavnem Nürburgringu, sedaj je šestica celo odvrgla nekaj kamuflažnega vzorca. Prihajajočega modela ni težko razpoznati, saj ima na prednjem delu masivne zračne reže, agresivne stranske pragove in zadnji difuzor. V posnetku se tudi dobro razloči tudi zvok motorja. Novi X6 M je nekoliko večji od njegovega […]
Naslednja generacija X6 M (F86) nadaljuje s testiranji na slavnem Nürburgringu, sedaj je šestica celo odvrgla nekaj kamuflažnega vzorca. Prihajajočega modela ni težko razpoznati, saj ima na prednjem delu masivne zračne reže, agresivne stranske pragove in zadnji difuzor. V posnetku se tudi dobro razloči tudi zvok motorja.
Novi X6 M je nekoliko večji od njegovega predhodnjika, ki je meril 4877 mm povečal na okoli 4910 mm. Pod pokrovom X6 M poganja dvojni turbo V8 S63Tu motor iz novega BMW M5 in M6, ki proizvede 560 konjskih moči v standardnem paketu, in 575 konjskih moči v Competition paketu. Iz M5 in M6 si bo X6 M sposodil tudi DCT menjalnik. Več fotografij prihajajoče športne X6 si lahko ogledate TUKAJ.