A ta datum ni več daleč. Po zadnjih podatkih s strani BMW-ja, bo proizvodnja modela iX3 v kitajski tovarni Brilliance Automotive stekla že prihodnje leto, da ohranjajo zanimanje potencialnih kupcev pa so ravnokar razkrili nekaj specifikacij, od katerih so nekatere zelo zanimive. IX3 bo prvi model, ki bo uporabljal peto generacijo BMW eDrive tehnologije, leto kasneje pa jo bomo videli še v modelih i4 in iNext.
Pri svojemu prvemu električnemu SUV-u, se BMW ne fokusira toliko na velikost baterije, temveč bolj na večjo učinkovitost. Govorimo o kompaktni visokonapetostni bateriji, ki bo s svojimi 74 kWh električne energije, zadostovala za do 440 kilometrov vožnje po WLTP testnem ciklu. BMW tako trdi, da bo poraba iX3 znašala manj kot 20 kWh na 100 prevoženih kilometrov, kar mu bo omogočalo doseg, ki je bil do sedaj dosegljiv le avtomobilom z mnogo večjo baterijo.
Za pogon skrbi le en elektromotor, ki proizvaja zajetnih 286 konjskih moči in 400 Nm največjega navora, vsa ta moč pa se nekoliko presenetljivo, prenaša le na zadnjo pogonsko os, kar naj bi ohranilo tipično BMW vozniško izkušnjo. Še vedno menimo, da bo na voljo tudi štirikolesno gnana različica, vseeno pa bo tudi ta s pogonom na zadnji kolesni par zelo hitra.
Dodaten bonus je zagotovo tudi dejstvo, da kupci iX3 ne bodo prikrajšani za odlično prostornost modela X3, saj je baterija nameščena tako, da je v primerjavi z dizelskimi in bencinskimi različicami modela X3, v notranjosti iX3 popolnoma enako prostora. Vas je že prepričal?