BMW X8 je kot naslednji član družine X prišel v obravnavo v Münchnu kjer so nastale tudi prve skice in možni dizajni novinca. Če bo resnično potrjen njegov prihod na trg naj bi bil na voljo od leta 2020 naprej.
Marsikdo bi lahko menil, da za prihajajočim BMW X7 ni več možnosti za širitev družine X, saj bi bil lahko naslednik ekstremnih mer, a v razredu izredno visokega prestiža in luksuza je prostora za širitve še ogromno. SUV vozila kot so Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan Audi Q8 ali Lamborghini Urus so že napovedana in v vsem blišču in “pretiranem” udobju prihajajo na trg v naslednjih letih. Torej je prostor tudi za prestižni model X8, ki bo konkurenca iz Bavarske.
Nekatere govorice in skice ponazarjajo X8, ki sledi oblikovnemu jeziku modelov X4 in X6, a po bolj verodostojnih informacijah naj X8 ne bi sledil tem smernicam, saj se bo raje osredotočil na implementacijo dinamičnega in športnega oblikovanje na osnovi tipičnih modelov X. Glavna prioriteta modela X8 je namreč postreči s prostorom in udobjem, ki ga premore serija 7, z zadostnim prostorom za glave in lepo padajočo strešno linijo.
Glede na to, da se bo dizajn razlikoval od modelov X4 in X6 se bo avtomobil razlikoval od ostalih modelov in najverjetneje ne bo osnovan na platformi CLAR kot drugi modeli X. Glede na velike dimenzije in izreden prestiž je uporaba lahkih materialov za gradnjo šasije vsekakor nujna. Podvozje si bosta tako najverjetneje delila z Rolls-Royce Cullinan, le-to pa bo izdelano iz aluminija in določenih predelov iz platforme CLAR, kar po povečalo trdnost podvozja.
V notranjosti bo poudarek na prestižu in bodo zato uporabljeni materiali izredno kvalitetni, uporabljena tehnologija pa najnaprednejša na trgu. X8 bo najverjetneje ponujal kabino s sedežno razporeditvijo 2+2, kjer bo vsak sedež povsem samostojen in neodvisen, posledično pa bolj prilagodljiv. Klop v zadnji vrsti naj po govoricah v modelu X8 sploh ne bi bila na voljo.
Za tiste, ki si bodo ta avtomobil zaželeli in si ga lahko privoščili naj povemo, da bo avtomobil tudi mehansko zelo omejen. Kljub temu, da BMW proizvodnje modela X8 še ni potrdil, pa je že razmišljal o strategiji, ki jo bo uporabil. BMW X8 naj bi tako ponujal le dve zelo močni bencinski motorni enoti: xDrive40i in xDrive50i, ter dva priključna hibrida – xDrive50e i Performance in xDrive60e iPerformance.
Prvi priključni hibrid naj bi bil podoben modeli 550e iPerformance, ki ga bo BMW predstavil v prihodnosti na osnovi serije 5, drugi, ki se še razvija pa bi lahko dosegel kar 600 konjskih moči, saj bi uporabljal elektro motor in šestvaljni ali osemvaljni TwinPower Turbo motor.
Odprta ostaja tudi možnost za X8, katerega bi v svoje roke vzela divizija M in zato ne bi bili presenečeni, če bi mu pod pokrov namestili velik V12 motor in mu k imenu pridali oznako M60i.