BMW trenutno zahaja iz smeri s katero so tradicionalno začeli pred leti. Iz preproste limuzine se je razvil karavan, nato prvi BMW X5, ki je pokazal, da je lahko vozilo odlično in izjemno priljubljeno kljub posebnim oblikovnim značilnostim. Prav te veliki mestni križanci bodo v obdobju do leta 2023 še posebej v porastu.
V mesecu maju lani je BMW predstavil novo strategijo “Number ONE > NEXT”, načrt, ki zaobjema celotno BMW skupino in prikazuje smernice proti avtonomni vožnji, napredni povezljivosti in novi generaciji električne mobilnosti. Poudarek te strategije je tudi večji razvoj in širitev lahke konstrukcije, spremenilo pa se bo tudi oblikovanje notranjosti vozil. A iskreno nas trenutno bolj zanima nov projekt in konkretni modeli, ki jih lahko v naslednjih letih pričakujemo na naših cestah.
Leto 2018 bi lahko pri BMW poimenovali tudi “leto X”, saj prihajajo kar štirje modeli oddelka X; X2, X3, X5 in X7, poleg velikih terensko navdahnjenih vozil pa se bosta BMW družini pridružila tudi dva dvosedežnika, i8 Roadster in Z5 Roadster. Kar se tiče finančne plati podjetja bodo zadnji trije omenjeni modeli vsekakor veljali za najpomembnejše. Cilj podjetja iz Münchna je namreč povečati dobiček v letu 2020 za 8 do 10 odstotkov.
Celotna paleta vozil se bo tudi povsem reorganizirala. Serija 5 bo ohranila le limuzinsko karavansko in GT izvedenko, mnoge druge serije pa bodo proizvedene kot Coupe, Gran Coupe in Convertible. Sprememba bo prisotna tudi pri motorizaciji, ki bo v limuzinskih različicah po novem prisotna še kot priključni hibrid – šibkejša izvedenka z oznako eDrive, močnejša pa z oznako iPerformance. Še močnejše različice bodo poimenovane kot M Electric Performance, za razliko od eDrive vozil pa bo poudarek usmerjen na športnost in ne toliko na samo učinkovitost.
Po zgledu serije 5, ki bo uvedla novitete bodo naslednji sistemi uporabljeni tudi v drugih modelih. Poleg tradicionalnih motorjev bo v ponudbi različica eDrive, iPerformance, M Performance in pravi M.
V ne tako daljni prihodnosti lahko pričakujemo tudi močnejše izvedenke povsem električnih BMW i vozil. Med prvimi bi lahko na trgu videli BMW i3 iPerformance.
V prihodnost bo veliko vlogo igral tudi oddelek BMW M. Na mnogih trgih se povpraševanje po športnih vozilih dviguje v nebo. Poleg M Performance vozil bo BMW širil ponudbo pravih BMW M vozil, za še večjo raznolikost pa bodo na trg pošiljali tudi močnejše, omejene različice CS in GTS.
Zaradi počasnega opuščanja dizelskih motorjev Nemci dajejo poudarek na napredne bencinske motorje in se spopadajo z nenehnim izboljševanjem motornih enot. Seveda pa z mislijo na prihodnost pospešeno razvijajo hibridne in električne pogonske enote.
Na spodnjem seznamu prikazujemo le nekaj modelov, ki bodo prispeli na trg do leta 2023: