Ukrajinski dizajner Denys Nevozhai, ki živi v Kaliforniji je kot računalniški umetnik delal že v velikih podjetjih, njegova dobra lastnost pa je, da ne pozna besede “nemogoče”. Ravno on je namreč zaslužen za te izjemne umetnine, ki prikazujejo morebitni BMW Virtual Cockpit, podoben prikaz merilnih instrumentov in druge pomembne vsebine, kot jo že poznamo pri nekaterih drugih avtomobilskih proizvajalcih. Najbolj poznan ter na trgu trenutno najboljši je vsekakor Audijev sistem, ki izgleda in deluje zares vrhunsko. BMW torej čaka težka naloga.
Kljub temu, da je BMW že sedaj znan po izredno napredni tehnologiji pa mu manjka še omenjena tehnologija. To bo v kratkem vsekakor primerno popravljeno. Vprašanje je le, v katerem avtomobilu bo ta tehnologija prvič uporabljena.
Fotografije prikazujejo napredno “delovno okolje” voznika, ki se ga upravlja brez dotika, na njem pa je poleg informacij glede vožnje in vozila prikazana tudi zabavna vsebina.
Umetnik je dobil navdih za končni izdelek v instrumentalnih ploščah pri BMW vozilih izdelanih med leti 1998 in 2007. Ključni poudarki so vsekakor lahka berljivost, jasna vidljivost v vseh pogojih, ne sme pa odvračati pozornosti voznika od ceste. Našteti pogoji pa niso pomembni le dizajnerju, pač pa tudi vsej industriji in kupcem.
Prednost virtualnega kokpita v vozilih je vsekakor njihova velika prilagodljivost in privlačna uporabnost ter izgled. Seveda pa napredna tehnologija s seboj prinese večje stroške. Še ena prednost je izredno lahko posodabljanje programske opreme, ki odpravlja napake ter doda nove funkcije.
Namen virtualnega kokpita je, da ima voznik pred seboj vse potrebne informacije, s tem pa se izogiba motečim dejavnikom na drugih prikazovalnikih. Pametne ter premišljene prikazovalnike običajno uporabljajo le koncepti, tehnologija pa počasi prihaja tudi v serijska vozila.
Če se BMW sedaj odloči za uporabo vitualnega kokpita je to za podjetje lahko velik in pomemben korak naprej. Ob izjemnem znanju ter premišljenih potezah znamke bo tehnologija pozicionirana ergonomsko ter estetsko.
Po nekaterih napovedih naj bi torej takšno tehnologijo že vsebovala nova, prihajajoča generacija BMW serije 3. Obeti so veliki. Vam je prikazano všeč?