Najnovejša generacija BMW Z4 je bila predstavljena prejšnji mesec, a kljub temu še vedno čakamo na japonsko sestro, ki sliši na ime Toyota Supra. Glede na to, da je pod karoserijo obeh enako podvozje, poleg tega pa še veliko drugih mehanskih delov, razvojna ekipa inženirjev Z4 in Supre niso komunicirali že več let. Sodelovanje med BMW in Toyoto se je začelo daljnega leta 2012, kar je šest let nazaj in kaže predvsem na to, da razvoj novega avtomobila vsekakor ni tako hitro kot se zdi. Kot pravi pomočnik glavnega inženirja Masayuki Kai za medij CNET, naj bi se zadnjič slišali leta 2014.
Že na začetku so se dogovorili o vseh glavnih podatkih, kot je recimo medosna razdalja, kje se bo nahajal rezervoar za gorivo, kje bo A stebriček in podobne stvar, je še dodal Masayuki Kai. Pravi tudi, da naj bi se omenjena avtomobila vozila precej drugače. Supra naj bi predstavljalo bolj izpopolnjen pogonski sklop z hitrejšim menjalnikom (čeprav naj bi bil enak). Motor naj bi bil bolj odziven in bolj športen. Glede same šasije, podvozja oziroma vzmetenja Masayuki Kai ni dodal nobenih podrobnejših informacij, a vseeno menimo, da bosta avtomobila mogoče res ciljala na drug krog kupcev.